Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja näiden kahden epäpyhä sikiö on brittituristit.Saksalaisturistit ovat tainneet tehdä pysyvän invaasion ainakin Inglesiin ja Teneriffalle. Ja suomalaisturisteja pahempia maailmassa on vain saksalaisturistit.
Hyvä vastaus Kanariansaaria koskevaan kysymysykseen. :wtf:Ibiza!
Kokemusta on paljonkin, lomailusta ja myös työskentelystä kanarialla. Maaliskuussa taas mennään.
Jos haluat meininkiä, miksette mene Las Palmasiin? Siellä on suurkaupungin huvit ja vilkas rantaelämä samassa paketissa.
Tjäreborgin sivuilta esimerkiksi saa parhaat vinkit kohteen valintaan.
Saksalaisturistit ovat tainneet tehdä pysyvän invaasion ainakin Inglesiin ja Teneriffalle. Ja suomalaisturisteja pahempia maailmassa on vain saksalaisturistit.
Hassua sinäänsä, mutta itse olen käynyt 8kertaa ja olen tavannut hyvinkin paljon näitä :D Hauskinta näkemääni oli mm. kun suomalaisturistit koittivat vongata pillua rannalla suomenkielellä ja kuten arvata saattaa promilleja oli hivenen veressäAika karua yleistystä. Olen viisi kertaa lomaillut eri Kanarian saarilla ja en kertaakaan ole tavannut typerää saksalaista tai suomalaista turistia.
mitä duunia teit tuolla?