Kanarian saaret - Minne siellä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Slikki
  • Aloitettu Aloitettu
Eli olisi tiedossa huokea matka Kanarian saarille, mutta vielä pitäisi miettiä mihin saarelle menisi.

Eli onko kokemuksia tästä perinteisestä turistirysästä? Olisi kiva, jos ei päätyisi juuri sille pahimmalle eläkeläiskeitaalle.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Saksalaisturistit ovat tainneet tehdä pysyvän invaasion ainakin Inglesiin ja Teneriffalle. Ja suomalaisturisteja pahempia maailmassa on vain saksalaisturistit.

Saksalaisturistit ovat tainneet tehdä pysyvän invaasion ainakin Inglesiin ja Teneriffalle. Ja suomalaisturisteja pahempia maailmassa on vain saksalaisturistit.
Ja näiden kahden epäpyhä sikiö on brittituristit.

Joo, komppaan tuon Puerto de la cruzin väliin jättämistä. Samoin samalla saarella oleva Playa de las Americas oli ihan anaalista. Heti ekana päivänä yritti paikallinen siwankin kanssa vetää 50 € välistä kauppareissulla.. Mutta toi Americas oli niin turistirysä kun olla ja voi. Passaa.

Kokemusta on paljonkin, lomailusta ja myös työskentelystä kanarialla. Maaliskuussa taas mennään.

Jos haluat meininkiä, miksette mene Las Palmasiin? Siellä on suurkaupungin huvit ja vilkas rantaelämä samassa paketissa.

Tjäreborgin sivuilta esimerkiksi saa parhaat vinkit kohteen valintaan.

Oltiin perheen ja sukulaisnaisten kanssa Teneriffan eteläosassa hiihtolomalla viime vuonna lähellä Playa de las Américasia loistavassa viiden tähden hotellissa. Kyseessä oli ensimmäinen etelänmatkani ja pidin kyllä paikasta, mutta nuoren miehen oli todella nihkeätä olla ilman ikäistensä seuraa ja hyviä bileitä lähinnä kaiket päivät hotellin uima-altaalla viettäen.

Hotellillamme oli myös lähinnä brittejä ja vanhuksia ja brittivanhuksia. Aika kävi välillä hyvin pitkäksi seuraavaa ruokailua tai ohjelmanumeroa odotellessa, joten kannattaa miettiä mitä reissulta haluaa ja etsiä sitten itselleen sopivin paikka, ettei tarvitse kärvistellä jossakin loukossa koko lomaa.

Kokemusta on paljonkin, lomailusta ja myös työskentelystä kanarialla. Maaliskuussa taas mennään.

Jos haluat meininkiä, miksette mene Las Palmasiin? Siellä on suurkaupungin huvit ja vilkas rantaelämä samassa paketissa.

Tjäreborgin sivuilta esimerkiksi saa parhaat vinkit kohteen valintaan.

:offtopic:mitä duunia teit tuolla?

Aika karua yleistystä. Olen viisi kertaa lomaillut eri Kanarian saarilla ja en kertaakaan ole tavannut typerää saksalaista tai suomalaista turistia.

Riippuu pitkälti mitä haet paikas. En ole tosin kyseisessä paikassa käynyt 5 vuoteen mutta uskaltaisin arvata että meno on vaan pahentunut entisestään. Jos rauhaa haet lomaltasi niin suosittelen jotain pienintä kylää koko saarilta. Sitä et nimittäin tule saamaan jos olet näihin suosittuisiin lomakohteisiin(americas jne) menossa. Sisäänheittäjät ovat suorastaan törkeitä ja kaikkea paskaa koitetaan suorastaan väkisin myydä.

Aika karua yleistystä. Olen viisi kertaa lomaillut eri Kanarian saarilla ja en kertaakaan ole tavannut typerää saksalaista tai suomalaista turistia.
Hassua sinäänsä, mutta itse olen käynyt 8kertaa ja olen tavannut hyvinkin paljon näitä :D Hauskinta näkemääni oli mm. kun suomalaisturistit koittivat vongata pillua rannalla suomenkielellä ja kuten arvata saattaa promilleja oli hivenen veressä :)

Jos rauhaa kaipaa, niin vuokraa auton ja ajaa jonnekkin pikkukylään tai vastaavasti menee botskilla.

Edit. Niin ja saarten väliset lennot on kanssa halpoja, eli jos on enemmän aikaa niin flygärillä vaan eri paikkaan.

Fuerteventuralla olin ryyppäämäs ennen joulua. Saaren pääkaupungis Puerto del Rosarios ei ainakaan siihen aikaan juuri muita näkynykään ku paikallisia. Muutama ihan ok yökerho siellä oli, ja tupaten täynnä ainakin viikonloppuna.

Americas
Sanokaa mitä sanotte,mutta soveltuu biletykseen kuin myös perhelomailuun.Ja aivan mahtava paikka.Pääsiäisen jälkeen jo 4.Kerta kyseiseen paikkaan(joten en voi olla väärässä:)) ja matkan pituus 2vkoa

Puerto ricokin ihan ok,mutta aika pieni minun makuun.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom