Japi on yhtä hyvä heittämään huulta kuin Sonnen, ellei jopa parempi.Are you fucking serious??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Japi on yhtä hyvä heittämään huulta kuin Sonnen, ellei jopa parempi.Are you fucking serious??
Tarkenna pikkuisen. Ei tuo minusta patologiselta vaikuta.
Japi on loistava provosoimaan. Mutta harvoin mua sen jutut naurattaa. Makunsa kullakin.Japi on yhtä hyvä heittämään huulta kuin Sonnen, ellei jopa parempi.
Tuo mun kommentti saattoi olla hivenen sarkastinen. Enkä usko, että Japi tahallaan provosoi kovinkaan usein.Japi on loistava provosoimaan. Mutta harvoin mua sen jutut naurattaa. Makunsa kullakin.
Tuo mun kommentti saattoi olla hivenen sarkastinen. Enkä usko, että Japi tahallaan provosoi kovinkaan usein.
Kuten olen ennenkin sanonut, jos MMAssa olisi kymmenen muuta Sonnenin kaltaista jätkää niin mma olisi paljon tunnetumpi kuin nyrkkeily, tollasia jätkiä ne sinne kaipaa. GSP on kova tekijä kehässä mutta ei miehestä ole markkinoimaan juuri mitään. Sonnen kun puhuu niin kaikki kuuntelee, jopa ne Sonnenin vihaajat. Niinkuin tässäkin on tullut ilmi.
Onko se sitten hienoa, että tämä hieno laji tulee tunnetuksi tommosen paskapuhumisen takia..
Nyrkkeilyssä oli Ali ja Tyson, jotka ois verbaaliraiskannu Sonnenin. Mutt Ali ja Tyson olikin myös aikansa parhaita ja lajin kuninkaita. Heillä oli varaa leijua.
Oscar Wildeä lainaten, "Any publicity is good publicity".Onko se sitten hienoa, että tämä hieno laji tulee tunnetuksi tommosen paskapuhumisen takia..
Tyson - tuo tunnettu verbaaliraiskaaja.
Mun mielestä Sonnenilta on ihan oikein antaa takasin Wanderleille, jos se haastatteluissa leijuu tappavansa Sonnenin. Kattokaapa nyt oikeesti jätkien rekordeja! Wanderlei voittanu viiden vuoden sisään ainoostaan Jardinen ja Bisbingin... Sonnenilla sentään kunnon näyttöjä, eikä tittelikään kauas jäänyt... Odotan innolla Sonnenin seuraavaa esitystä, varmasti treenannut kovaa ja tulee hyvässä kunnossa otteluun.
Häviö + doping testeistä kiinni. Eli mun silmään näyttää hyvin kauas jääneeltäTysonissa on uskottavuutta. Sonnenissa ei. Kun kerran vittuillaan, niin vittuillaan sitten kunnolla, eikä mitään ala-arvoista porkkanabussiläppää nogeista.
OK tiedän, tossa clipissä huudetaan jollekin no-bodylle, eikä kanssakilpaijlijalle. Mutta anyway.. se uskottavuus, se uskottavuus..
Sorry päivän isoimmasta offtopicista. :(
vaikka on itse valovuoden jäljessä montaa sen vittuilemaa vapaaottelijaa
Kerrotko muuten ihan mielenkiinnosta ketä Sonnen on valovuoden jäljessä? voitot okamista, natesta ja silvan täydellinen dominointi ennen lukkoa ( joo tiedän kyllä että lopulta hävisi, mutta meno ennen lukkoa oli sen verran vakuuttavaa, että melkein pakko ottaa huomioon) oikeuttaa miehen oikeutetusti top5 mw divisioonassa.
Reilusti yli puolet voitoista tullut decisionilla. Ei ole lopettanut ketään muistaakseni neljään vuoteen. Melkein kaikki häviöt tullut lopetuksella. Hävinnyt puolet otteluistaan UFC:ssä.
Ei siinä mitään, kova jannuhan se on, mutta ei tolla CV:llä leijuta.
Reilusti yli puolet voitoista tullut decisionilla. Ei ole lopettanut ketään muistaakseni neljään vuoteen. Melkein kaikki häviöt tullut lopetuksella. Hävinnyt puolet otteluistaan UFC:ssä.
Ei siinä mitään, kova jannuhan se on, mutta ei tolla CV:llä leijuta.
Mut ite tykkään Sonnenin tyylistä, eikä vastustajienkaan pitäs ottaa sen läppiä niin vakavasti, kun tietävät Sonnenin tyylin:D