Kalorilaskuri

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Cobolt
  • Aloitettu Aloitettu
Jos jollakin olisi Timo Vuolteen tekemä kalorilaskuri ohjelma vielä käytössä/koneella niin voisiko ystävällisesti sen lähettää zip tai rar pakettina mulle sähköpostiin:worship:. Netistä sitä ei enää löytynyt ja se versio mikä täältä pakkikselta löytyy ei toimi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itseasiassa sen voisi liittää tähän ketjuun (upi nettiin ja linkki tähän), että muutkin sen sitten saisivat.

Toivottavasti joltain löytyy.

Voipi olla tyhmä kysymys, mutta miten/millä kaavalla kalorit lasketaan. Jos laskuriin annetaan esim. kanafileen syötettävät arvot: proteiini, hiilarit ja rasvat, niin mistä muodostuu kalorit per 100g/annos?

Edit: niin piti vielä lisätä, että kun merkkaan omat tän päivän syömiset, saan taulukkoon tulokset:
Proteiini 226
Hiilarit: 182
Rasva: 21
KCal: 1831

Pituutta 175 ja painoa 70, oliskohan tuo sitten minulle suuntaa antavasti oikeat arvot..?

Voipi olla tyhmä kysymys, mutta miten/millä kaavalla kalorit lasketaan. Jos laskuriin annetaan esim. kanafileen syötettävät arvot: proteiini, hiilarit ja rasvat, niin mistä muodostuu kalorit per 100g/annos?

Edit: niin piti vielä lisätä, että kun merkkaan omat tän päivän syömiset, saan taulukkoon tulokset:
Proteiini 226
Hiilarit: 182
Rasva: 21
KCal: 1831

Pituutta 175 ja painoa 70, oliskohan tuo sitten minulle suuntaa antavasti oikeat arvot..?

Rasvaa on ainakin aivan liian vähän. Joku 70-90g olisi parempi. Riippuu sitten tavoitteista ja henkilökohtaisista ominaisuuksista nuo loput, että onko hyvä vai ei.. Proteiinia on ainakin tarpeeksi mihin tahansa tarkoitukseen.

edit. Niistä makroravinteista vielä sen verran että hiilarissa on noin 4kcal/gramma, samoin kuin proteiinissa. Rasva sisältää noin 9kcal/g. Noistahan ne kalorit on helppo laskea.

No jotain tuollasta kaavaa mä kuvittelinkin, eli siitä se kalorilaskurin funktio siis syntyy. Vetäsen möllerin omegaa muutaman kapselin päivässä, ehkäpä sillä tuota tilastoa saadaan rasvojen osalta hieman paremmaksi..mutta juu... rasvoja lisää.. kiitti

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom