- Ikä
- 42
Kun käy kattoo Wrangen tai muiden myyjien lisäravinteiden hintoja, on ne törkeen kallita. :( Jos joutuu maksamaan Hera proteiinistä 15 €/kg, on se todella kallista. Sitten kun kattoo jotain lisäravintoa jossa on Hera, Kreatiini ja Malto yhdessä esim. Hyper Mega Body Mass 2000 (vai onko ton nimistä valmista), anyway sen hinta on jotain 15-30€/kg.
Itse teen asiat vähän järkevämmän kaavan kautta.
Ostan vitamiinit/hivenaineet erikseen.
Käyn Meijeriltä hakemassa 5 kilon Hera säkin (79% heraa) hintaan 25€. Ostan sitten 25 kg hiilari säkin ja kilon törpön kreatiiniä ja sekoitan kaikki jauhot sekas ja lisää kaakaonjauhon sekaan niin kilohinta on vähintään 3 kertaa halvempaa kuin joku Mega Hyper Mass.
Ja vaikutus on kuitenkin lähes samanlainen, sitä paitsi kun annostelee itse kreatiinit/maltot/herat niin voi sen hetkisen reenikauden mukaan painottaa jotain tiettyä aluetta.
Tiedän että ammattikäytössä ei ehkä riitä tavallinen Hera, mutta harraste käytössä se on ihan tarpeeksi hyvä proteiinin lähde, ja sit kun syö vielä suht terveellisesti niin ruokapuoli pitäis olla kunnossa.
Onko muilla minkälaisia kokemuksia valmiista/itse tehdyistä lisäravinteista.
Itse teen asiat vähän järkevämmän kaavan kautta.
Ostan vitamiinit/hivenaineet erikseen.
Käyn Meijeriltä hakemassa 5 kilon Hera säkin (79% heraa) hintaan 25€. Ostan sitten 25 kg hiilari säkin ja kilon törpön kreatiiniä ja sekoitan kaikki jauhot sekas ja lisää kaakaonjauhon sekaan niin kilohinta on vähintään 3 kertaa halvempaa kuin joku Mega Hyper Mass.
Ja vaikutus on kuitenkin lähes samanlainen, sitä paitsi kun annostelee itse kreatiinit/maltot/herat niin voi sen hetkisen reenikauden mukaan painottaa jotain tiettyä aluetta.
Tiedän että ammattikäytössä ei ehkä riitä tavallinen Hera, mutta harraste käytössä se on ihan tarpeeksi hyvä proteiinin lähde, ja sit kun syö vielä suht terveellisesti niin ruokapuoli pitäis olla kunnossa.
Onko muilla minkälaisia kokemuksia valmiista/itse tehdyistä lisäravinteista.