Kaaos lentoasemalla – laukkuapina kertoo

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja henris
  • Aloitettu Aloitettu
Liittynyt
7.2.2006
Viestejä
54
Voima-lehden FiFi-nettilehdessä laukkuapina (nimi muutettu) kertoo todellisia tapahtumia viime viikon kaaoksesta Helsinki-Vantaan lentoasemalla.

"Helsinki-Vantaan lentoaseman matkalaukkuvuoret luonut työnseisaus on seurausta ulkoistamisesta Baronalle, joka ei tunne alaa lainkaan, lentoaseman työntekijä – "laukkuapina" – kirjoittaa. Helsinki-Vantaan asemataso muuttui viikonvaihteessa villiksi länneksi, jolla turvallisuudesta viis veisataan..."


Juttu kokonaisuudessaan:

http://fifi.voima.fi/artikkeli/Kaaos-lentoasemalla-laukkuapina-kertoo/3309

Ei. Helvetti.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos kerta lentokentän turvallisuus on niin lähellä lakkoilijoiden sydäntä luulisi heidän olevan lakkoilematta ja olevan työpaikoillaan hoitamassa töitään ylivertaisella kahden viikon koulutuksella ja turvallisuuspasseilla. Vai käytetäänkö turvallisuutta vain keppihevosena?
 
Jaahas, eipä siellä kentällä ollut turvallisuuskulttuurista tai mistään muista lupa-asioista pidetty erityistä huolta kun olin HKI-Vantaalla Northportilla hommissa 2006 kesällä. Nyt vaan ollaan tekopyhiä Baronan takia. Tottakai tuo ajoluvattomien käyttö on vaarallista kun ajetaan koneitten moottorien läheisyydessä mutta matkatavarahallissa varsinkin erikoistilanteissa riittää 15min koulutus. Itse koneen kuormauksessa koulutusta oikeasti vaaditaan kun erilaisia ajopelejä ajetaan.


Sympatiseeraan kyllä itse työntekijöitä sillä heitä sekä liitto että työnantaja on kohdellut kaltoin.
 
Back
Ylös Bottom