Minäkin vihdoin mukana!
Moikka vaan kaikki,
Olen 26v nainen Pirkanmaalta. Olen tässä viime kesästä asti lueskellut täällä enemmän ja vähemmän ahkerasti keskusteluja ja viimein päätin itsekin liittyä porukkaan mukaan. Aloitin viime kesänä uudelleen puntilla käymisen (nuorempana kävin kaverin kanssa 4-5 kertaa viikossa), mutta sairastuin pahasti heti syyskuussa ja lääkäri kielsi lähes kaiken liikkumisen. Töissä sain käydä, kunhan kävelin todella hitaasti ( siis hitaammin kuin 86-vuotias mummoni!) ja liikkuntaa ei saanut tehdä MITÄÄN... Voitte kuvitella kuinka kamalalta tuntui vain olla kotona 2 kk. Marraskuun lopussa pääsin taas takaisin harrastusten pariin. Palasin ensin pumpin ja kahvakuulan pariin ja nyt vuoden vaihduttua päätin ottaa salinkin ohjelmaan mukaan. Täällä olevat keskustelut ovat syksyllä olleet tosi tarpeen, kun paino on vain noussut, kun mitään ei ole saanut tehdä. Nyt sitten lähti uusi vuosi ja uudet kujeet vauhtiin ja ensi kesänä aion olla huomattavasti timmimmässä kunnossa kuin nyt. Kun vielä mies lakkaisi kotona nauramasta mulle ja mun "laihduttamiselle" (se ei tajua, että tämä on elämäntapamuutos eikä laihari) ja alkaisi edes hiukan tsempata. Noh, ehkä kun se näkee mussa muutoksia, niin sekin tajuaa mistä on kyse
Että näillä mennään, lähtötilanne on 169cm/69kg ja peilikuva on kaikkea muuta kuin miellyttävä
Tästä on hyvä alkaa!