Käytännössä toimivat itsepuolustusliikkeet!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Ikä
35
Tietääkö porukka mitään yksinkertaisia liikkeitä millä saa kaverin parkumaan tuskasta tai maihin vaan :hyper: Siis esim. jotain liikkeitä mitä portsarit käyttää tai vastaavia?

Ku ois ihan mielenkiintosta osata jotain yksinkertaisia ja toimivia liikkeitä. Itse harrastan judoa niin osaan paljonkin heittoja ja sellaisia mutta muunlaiset liikkeetkin kiinnostaisivat. Ehkä jotain muutaki kiinnostas tietää.. :kippis1:

Täysillä kasseille, mielummin potku!!

Karatella niskaan, nyrkillä nenään (hanskat kädessä suuhun). ;)

Ukemilla etäisyys kiinni ja sen jälkeen kamasutralla jalkoväliin...

Ei millään pahalla, mutta toi sun kysymys on melko naurettava! Treenaa vaan enemmän sitä Judoa, niin ehkä ne sulle sitten jotain opettavatkin. Perusteet ja korvienväli ensin hallintaan.. :thumbs:

Eiköhän ne likaiset temput ole kaikista tehokkaampia.

Nilzinator sanoi:
Tietääkö porukka mitään yksinkertaisia liikkeitä millä saa kaverin parkumaan tuskasta tai maihin vaan :hyper: Siis esim. jotain liikkeitä mitä portsarit käyttää tai vastaavia?

Eipä noissa portsarin hommissa mitää tommosia liikkeitä saa käyttää mitkä sais kaverin parkumaan tuskasta, vois siinä aika äkkiä syyte rapsahtaa ;)

Treenaa vaan sitä judoa niin kyllä sää muutamassa vuodessa opit kikan jos toisenki kaverin maahan viemiseks. Kärsivällisyyttä, kyllä sää siinä vaiheessa oot jo jotain oppinu kun sulla on ikää se järkkäkortti hankkia.

Toi örkin "Ukemilla etäisyys kiinni ja sen jälkeen kamasutralla jalkoväliin..." :hyper: :lol2: toi ei voi mennä pieleen

mahdollisesti yhden sormen lukko, kaveri huutaa tuskasta ennen otetta.
muista näyttää pelottavalta ja puhua outoa kieltä, paras hämäys on kusta myös toisen kengille ja juosta sen jälkeen nopeasti toisen ihmetellessä kusta kengillä täysiä pää edellä kaverin mahaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
näytä persettä tai ota tosiaan toi yhden (tai kahden) sormen lukko. kyllä kaveri vaikka pieree omaan suuhunsa ku käsket sitä, tuska on hirvee.

Mä käyttäsin Austin Powersin "Judo choppia", kyllä muutkin 16-vuotiaat antoi aikonaa respectit mulle, kun tuolla nakkikioskilla juoppoja nakkelin! Oli kyllä tosi miehekäs olo. :)

PS. Nilzinator, Jos oikeasti treenaisit judoa, et tulisi kyselemään tänne tälläisiä.

:D

Musta tuntuu ettei tää ollu kauheen viisas threadi :D

Kyllä mä sitä judoo ihan kunnolla reenaan ja pistäisin teidät kaikki vasurilla maihin ;)

Informaatioarvo tasan 0 ja tämmösiä asioita ei netissä edes tarvi opettaa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom