Käsivarsi puutunut/venyttäessä polttaa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Istun koneella töissä noin 11h päivässä ja muuten aika meneekin treeneissä, viime aikoina puntilla 2krt viikossa ja 3 Brasilian jujutsua ja uintia päälle palauttavana treeninä.. Vikana on, että kun koukistan oikean käden ja suoristan sen tämän jälkeen kättä alkaa "polttamaan"/sattumaan aina runkkulihaksesta reiluun puoleen väliin käsivartta kun mennään ranteeseen päin. Venyttely ei auta, kun se sattuu ja sama on kättä pyörittäessä. Voimaa kädessä on, mutta se on puutunut ja tunto on lähes kokonaan poissa kun se on ollut koukussa hetken. Öisin herää helvetinmoiseen kipuun kun on nukkunut esm käsi koukussa.

Luin noita muita aiheita ja moni viittasi välilevyn- tai niskanikamien pullistumiin jne, joka voi olla toki mahdollista, mutta tuntuu että sinne ei kierrä veri kunnolla niin uskoisin, että joku hermo tai nivel on "jotain" ja se blokkaa osittain verenkierron em. osaan kädestä.

Onko jollain ollut samantyyppistä mystistä vikaa?

Minä kun luulin, että mulla on ollut jo kaikki mahdollinen paskana, mutta olishan se pitänyt arvata. Juuri kun nilkka olisi siinä kunnossa, että pääsisi treenaamaan thainykkeilyä prkl prkl prkl. Taas koetellaan meikäläisen hermoja ja treenimotivaatiota.

Kiitos jos jaksoit lukea tähän asti JA osaat neuvoa. Olisi kiva kuulla sinunkin mielipide.

IMO ja jonku muunki mukaan saattaa olla ettei kannata hierottaa tulehtunutta lihasta. Itse, vaikka en olekaan mikään fysiologian asiantuntija, lähtisin arvaamaan syytä just hermoston suunnalta. Juuri niskan ja hartioiden seudulla saattaa olla jotain jumeja jotka painaa hermoja niin että verenkierto on jumissa.

Suositut

Back
Ylös Bottom