Käsittämättömän hauskoja bodaritarinoita!

On varmaan niin vanhoja, että ei löydäkään enää mistään. :D

Kyllä! Nämä ovat tekstejä, joita en minä eikä moni muukaan ole koskaan nähneet!!! Kiitos tästä uudesta ja ennennäkemättömästä linkistä, joka ainutlaatuisuudellaan ja uudenkarheudellaan saa minut nauramaan 10 päivää ja 10 yötä! :worship:

ps. :wanha:

moppe sanoi:
En ainakaan täältä mistään linkkiä löytäny... :rolleyes:
No joo, ei valitettavasti ole yhtään stickattuna, mutta laitapa hakuun "raudo", paina enteriä ja pidä penkin käsinojista sitten kovasti kiinni.

Tomi sanoi:
No joo, ei valitettavasti ole yhtään stickattuna, mutta laitapa hakuun "raudo", paina enteriä ja pidä penkin käsinojista sitten kovasti kiinni.
Haku ei taida etsiä URL:ja, joten aika vaikea löytää jos on "vanha". Toisilla ihmisillä on myös ns. elämä, eivätkä muista jokaista linkkiä mitä tänne on lähetetty.

teemupii sanoi:
Haku ei taida etsiä URL:ja, joten aika vaikea löytää jos on "vanha". Toisilla ihmisillä on myös ns. elämä, eivätkä muista jokaista linkkiä mitä tänne on lähetetty.
Mitä helv... Kuka on väittänyt, että haku etsisi urleja? En minä tiedä, etsiikö haku urleja vai ei. En ole edes testannut. Haku etsii kuitenkin sanoja, vai mitä? Onko "raudo" mielestäsi urli vai sana? Kumpi se on? Raudo on toinen noiden 1000 kertaa pastettujen tarinoiden päähenkilöistä. Äläkä sinä tule puhumaan minulle mistään elämästä, kun et tunne mua. :rolleyes:

Waiccacin owat wanhoja, niin owat myös helwetin huonoja. Tuollaista skeidaa woisi cirjoittaa autistinen gibbonikin. Näin on sanonut wanha wiikinkipäällikkö punaisen pubicin Cusimato.

:wanha: + :wanha: + Strutsi = Roscalaaticco

Kusimato sanoi:
Waiccacin owat wanhoja, niin owat myös helwetin huonoja. Tuollaista skeidaa woisi cirjoittaa autistinen gibbonikin. Näin on sanonut wanha wiikinkipäällikkö punaisen pubicin Cusimato.

Voisitko kirjoittaa yhden, niin voisin vertailla...

Back
Ylös Bottom