Käsien tärinä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bodom2
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli kädet tuntuu tärisevän nykyään huolestuttavasti,sitä on ollut tosin vuosia, mutta niitä hyviä päiviä tuntuu olevan nykyään harvoin.Puntti treenin jälkeinen
päivä on ihan hyvä, mutta sitä seuraava ku alkaa jumittaan, niin se näkyy sitten käsissä. Yläselässä lapojen välissä mulla on ollu suht säännöllistä pakotusta en tiedä onko nikama lukko vai välilevyn pullistuma,vinopenkki vetää sen jotenkin lukkoon. voisko mulla olla jokin hermo puristuksissa tai jotain, ongelmia on molemmissa käsissä ja sillon ku vetää hartiat oikeen jumiin niin tärisee kädet ku
vanhalla papalla.niin ja sit ku kalorit loppuu kropasta niin vetää pahaks ton homman. hierojalla ei tuu käytyä ku menee yleensä jalat alta jos alaselän hierovat,sieläkin ongelmia.treenillä pysyy suht hyvänä.
Nuorempana harrastin voimannostoa 6vuotta sitten kestävyysurheilua 9vuotta nyt taas alkanu veri vetää salille. onko kellään vastaavia kokemuksia,

Ei varmaan tälläista vastaavaa ole mulla. Mutta verensokeri alhaalla, pitkä aika kofeiinista, tupakoijilla luultavasti nikotiinista. Sitten parkinsonin tauti. Isoisälläni kädet tuppas heilumaan niin ettei kynällä voinut kirjoittaa. Tee vinopenkki vaikka kässäreillä josko se ei kääntelis hartioita huonoon asentoon tai sit jätät sen tekemättä. Toivottavasti syy löytyy

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom