käsi katkeamassa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -kari-1
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
kun teen mutka tangolla hauiskääntö tuntuisi siltä että käsi murtuisi kohta. teen 30kg 6 sarjoja. Muissa liikkeissä ei tunnu kipua.. puolessa
välissä kämmen ja kyynervarren kohtaa. käytän rannesiteitä. mikä on ongelma?

Kaverilla oli sama ongelma, teki ehkä 2kk vastaotteella ja käsipainoilla ja sillä korjaantu. Tuskin kannattaa ainakaan jatkaa jos koskee.

tänävuonna kärsin samankuuloisesta, onneksi nyt ohi. vihlaisi myöskin aina, kun esim levypainon laski kädestä, väännön lakattua. kumma oire, lumitöistä ehkä hankin kun liian nytkäyttävä tyyli kolatessa.

testaas muuten sellaista, että onko kaikissa sormissa voimaa, vaikka toisella kädellä estämällä. mulla oli nimenomaan oikea käsi paha ja huomasin että siinä oli enää pelkästään etusormessa ja peukussa voimaa. ei ihmekään että vähän heikkoa oli käden käyttö :rolleyes:

parani levolla vaikka aika paha olikin, pari viikkoa piti alisuorittaa. auttoi kun selvitin mikä kohta tarkalleen oireili, niin ties varoa

Mulla ihan samaa ongelmaa esiintyi. Ratkaisuksi järkeilin hauiskäännöt myötäotteella, koska ajattelin että kyynärvarret saa hirmuisesti yksipuolista rasitusta treenistä (kyykky, penkki, leuat, hauiskääntö, dipit yms. kaikki ottaa samalla tavalla forkkuihin). Nyt on alkanut tuntumaan paremmalta kun en ole mitään hauiskääntöä tehnyt mutta olen tehnyt myötäotteella hauiskääntöjä ja muuten vain ranteen ojennuksia käsipainoilla siihen toiseen suuntaan kun mihin tanko pyrkii kädet kääntämään kaikissa muissa liikkeissä. Eli luullakseni ihan lihasepätasapainoa forkuissa kun toisella puolella rutosti enemmän voimaa kuin toisella? Voi olla että ihan mettään menee mutta kyllä tuntuisi auttavan omalla kohdallani. Penkkiäkin voi taas tehdä ilman että ranteet kuolee.

Jaa, en olekaan yksin tämän vaivan kanssa. Itsellä tuo on niin paha etten voi mutkatangolla tehdä hauiskääntöä. Sama tapahtuu myös suoralla tangolla, joskin ei ehkä ihan niin pahalta tunnu. Onneksi on käsipainot.

Back
Ylös Bottom