Käpylän kuntoklubi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja neiti
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
42
Tälläista tiedustelisin, että minkälainen sali on tämä edellä mainittu, onko ihan tosissaan treenaaville, minkälaisia jumppia ja millainen ilmapiiri noin yleensä? Jos jollakin kokemuksia/tietoa, kiitollisena otetaan vastaan kaikenlainen informaatio.

neiti sanoi:
Tälläista tiedustelisin, että minkälainen sali on tämä edellä mainittu, onko ihan tosissaan treenaaville, minkälaisia jumppia ja millainen ilmapiiri noin yleensä? Jos jollakin kokemuksia/tietoa, kiitollisena otetaan vastaan kaikenlainen informaatio.

Heips!
Minä olen Käpylässä joitakin kertoja käynyt jumppailemassa. Salista en tiedä juuri mitään, vaikutti pienehköltä... No, koko paikka on pieni ja jotenkin aika "epäkaupallisen" oloinen mikä omasta mielestäni kyllä on ihan viehättävää näinä super-ketjujen liity nyt heti jäseneksi tai muuten -aikoina.
Porukassa pisti silmään erittäinkin kirjava ikäjakauma ja varsinkin keski-ikäiset miehet. Jumpat olivat ihan tavallisia ja hyviä, valikoimassa paljon les mills- tunteja mutta myös ihan perinteisiäkin aerobicceja mitkä monilta saleilta ovat hävinneet lähes kokonaan. Ilmapiiri oli varsin mukava, vaikutti siltä että siellä on kiinteä vakioporukka. Ehkä vähän turhan iäkäs minun makuun mutta kuitenkin... Symppis paikka kuitenkin, kokeilla kannattaa jos on esim. sun lähin sali tms.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom