• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Kämppä?!

juu, tai oon rekisteröityny sinne ni pääsen ennakko esittelyihin... Lapun aina täyttäny ja ne on vaa sanonu et ainoostaa sille ilmotetaa joka sen asunnon saa... eipä oo näkyny eikä kuulunu :S

tarviiks tommost oikeesti kysyy....?! Juu, lukkoo vaa...Jotkut ei oikee tajunnu tätä ketjuu, tarkotus oli kysellä vinkkejä esim. omasta kokemuksesta ym. EI hakea tästä ketjusta mitää kämppää, niinku eräät vissii ymmärs...
Vinkki 1: Lopeta vanhempien luona lusmuilu ja hanki töitä.

Vinkki 2: Jos ei nappaa tehdä duunia, niin hanki töissä käyvä / opiskeleva muija jonka kanssa muutat yhteiseen kämppään.

Hieno suunnitelma. Voin sanoa, että inan verran typäsee se, että kavereita käytetään (lähes)ilmaisena työvoimana ja sitten kääritään hillot kotiin. Kannattaa aika tarkkaan kertoa suunnitelmat. Olen nimittäin ollut rakentamassa helvetillistä terassia ja viimeisen ruuvin jälkeen omistaja toteaa, että eiköhän jokunen tonni jää näppiin kun laitan asunnon viikolla myyntiin :jahas:.

Autan aina tällaisissa projekteissa palkatta frendejäni, mutta rahaa mun työpanoksella ei aleta tekemään. Se käy ammattiylpeyden ja kaverisuhteen päälle.
Tuttu = oma isä tässä tapauksessa - olisi ehkä pitänyt mainita. :D En mä palkatta frendejäni herranen aika mihinkään ottaisi kunnostamaan mun sijoitusta, ei missään nimessä!