- Ikä
- 39
Ei mutta onhan Jesse ehjä lahjakkain kädenvääntäjä suomen historiassaTai sitten tässä nähdään konkreettisena nyt se vanha sanonta "lahjattomat treenaa"![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei mutta onhan Jesse ehjä lahjakkain kädenvääntäjä suomen historiassaTai sitten tässä nähdään konkreettisena nyt se vanha sanonta "lahjattomat treenaa"![]()
Muistan itseasiassa joltain videolta olisko 2-3v takaa kun povasit Jesselle mestaruutta jo seuraaviin sm-kisoihinEi mutta onhan Jesse ehjä lahjakkain kädenvääntäjä suomen historiassaOon itseasiassa vähän pettynyt miten kauan tähän dominoitiin meni
![]()
Ennustettu tämäkinEn ehkä laske täysin treenaamattomaksi jos jotain vetävää liikettä treenataan salilla![]()
Tai sitten tässä nähdään konkreettisena nyt se vanha sanonta "lahjattomat treenaa"![]()
Eiköhän noissa vahvinmies lajeissakin ole sellaisia mitkä tukee kädenvääntöä. Atlaskivissä luulis menevän samoille alueille.Ennustettu tämäkin![]()
Saataisko porukkaa heittämään ennustuksia SM2025 voittajista ja mahdollisista yllättäjistä?
HW on tiukka mutta luulen että Jesse voittaa oikealla ja Marjomaa vasurilla.
105kg menee Toivalle jos on siinä painoluokassa. Luukinen voi ottaa oikean myös. Salminen voi olla myös kova jos päättää vääntää 105kg
95kg vasuri menee tiukille. Lindström, Jääskeläinen, Ala-Laurinaho, kaikilla mahdollisuus voittaa.
Oikea käsi vois mennä Konttiselle jos Salminen ei siinä väännä.
86kg vasen menee Moksille ja Oikealla luulen että Muhonen voisi yllättää.
Saaranluoma tuhoaa 78kg oikean. Vasurilla voi olla tiukkaa jos osallistuu.
Kingelin ottaa 70kg kirkkaat molemmista
Samoin Huhtala 63kg
Naisten raskas on super mielenkiintoinen joka voi mennä miten vaan.
On varmasti paljon, paljon juttuja jotka vahvistaa just noita lihaksia joita kädenväännössä tarvitaan. Vaikka sirkuskässärikin, ei sekään pysy ylhäällä jos ranne on ihan letku vaan se täytyy saada stabiloitua.Eiköhän noissa vahvinmies lajeissakin ole sellaisia mitkä tukee kädenvääntöä. Atlaskivissä luulis menevän samoille alueille.
Siis se oli ihan hullu hetki kun Jesse sai kontrollin finaalissa ja alko näyttää että vie!!! Samaa sarjaa kun suomi venäjä 1999 tai Suomi Ruotsi Naganossa kun Selänne löi ekan maalinPitää vielä tänne laittaa yleisesti kiitokset nääsvännölle kaikille tuomareille ja ennen kaikkea anetelle ja siinalle hienosti järjestetyistä kisoista!eilen oli mun kädenvääntö uran hienoin hetki kun Jesse voitti oikealla raskaansarjan suomenmestaruuden en ole koskaan itkenyt kädenväännön tähden (edes näiden kaikkien tappioiden jälkeen) mutta eilen valui kyyneleet silmistä ja siitä menee myös suuri kiitos Juvosen topille joka istui 9 tuntia mikki kädessä ja piti tunnelmaa yllä ja vielä päivän viimeiseen matsiin se kaivoi jostain aivan huikean selostuksen!!kiitos Jesse kiitos Topi
![]()
n. 30-35 kädenvääntöaiheista videota tehty sen jälkeen. Videomäärän pohjalta arvioisin että treenejä on tullut n. 50-65kpl nyt viiteen vuoteen, vaikka siinä on muutamia puolen vuoden ja useiden kuukausien taukoja. Sitten omat treenit on ollut kanssa todella kovien/fiksujen tyyppien kanssa hyvällä fokuksella tekniseen suorittamiseen silmittömän "mättämisen" sijaan, että pystynyt päälajia treenaa normaalisti.
MÄ ARVASIN! Jesse selitti mulle kun et ollu paikalla että ois muka vieny tänkin
Tulee varmaan tänään liiton sivuilleLöytyykö SM-kisojen tulokset jostain?
Höpöhöpö eikä se pärjännyt segarallyssäkään!MÄ ARVASIN! Jesse selitti mulle kun et ollu paikalla että ois muka vieny tänkin![]()