Kädenvääntö

Nostan tämän kysymyksen vaan esiin ettei jää täysin ilman vastausta.

Samalla vähän tiedustelen tarkennuksia. Eli haluisit tietää ketkä noista painoluokista olis vaikka top 5 nimiä vasurilla? Jotka olis Topin vääntötyylille pahoja?

Vai jotka vääntäis samaan tapaan kuin Topi ja ois pahoja?
Nii tai lähinnä et jos Topin haastamalla ja voittamalla nousis jo top femmaan niin kuka painoluokkien ukoista onnistuis rullaa ulos Topin tassusta :D
Lindström, Toiva, Salminen, Karppinen, mitää palaa kellää? Tai onko aiemminpia matseja datana? Ei siis tarkotus maalittaa pelkkää Topia vaan just sitä top vitosen hoodia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nii tai lähinnä et jos Topin haastamalla ja voittamalla nousis jo top femmaan niin kuka painoluokkien ukoista onnistuis rullaa ulos Topin tassusta :D
Lindström, Toiva, Salminen, Karppinen, mitää palaa kellää? Tai onko aiemminpia matseja datana? Ei siis tarkotus maalittaa pelkkää Topia vaan just sitä top vitosen hoodia.
No voin kertoa että olen nähnyt Emil Östermanin vääntävän todella pitkän hookkimatsin Topin kanssa pari vuotta sitten, mutta en kyllä ole varma kummalla kädellä se tapahtui. Topi taisi vielä silloin olla parempi.

Olen myös nähnyt Aku Moksin vievän kättä tyynyyn ihan rehdin oloisissa treenistarteissa. Kisa tilanne toki aina vähän eri mutta silti.

No voin kertoa että olen nähnyt Emil Östermanin vääntävän todella pitkän hookkimatsin Topin kanssa pari vuotta sitten, mutta en kyllä ole varma kummalla kädellä se tapahtui. Topi taisi vielä silloin olla parempi.

Olen myös nähnyt Aku Moksin vievän kättä tyynyyn ihan rehdin oloisissa treenistarteissa. Kisa tilanne toki aina vähän eri mutta silti.
Sinäkin Brutukseni 😄

Onko aiempia matseja datana on mielenkiintonen kysymys, kun vääntäny joku miljoona kertaa yhteensä noita kaikkia vastaan 😄 Ja siis vasen käsi ilmeisesti tässä kyseessä?

Ite näkisin itteni ennakkosuosikkina kyseistä ryhmää vastaan vasemmalla. Tarpeeksi hyvässä tikissä voisin jopa harkita king of the tablea kyseistä ryhmää vastaan 😄 Mutta nään että voisin myös hävitä kelle vaan. Kädenväännössä pienet marginaalit.

Aiemmin mainituista Emil ja Aku pahoja ukkoja ja heitä pelkään paljon enemmän kuin yllä mainittua ryhmää. Akun kanssa ollu (vasemmalla) reeneissä erittäin tasaista. Emil vaikuttaa videoiden ja lihasmassan perusteella pahalta. En oo koskaan miehen kanssa vasurilla kisapöydässä vääntäny. Muutama vuos sitten oli oikeella pari hookkisotaa Helsinki Openissa, ja ukko vaikutti vahvalta. Tosin Emil ei enää väännä hookki päätyylinään, plus ittellä heittelee oikean kondis niin paljon päiväkohtasesti loukkien takia, että mahdoton sanoa mikä meno. Taino nyt nään että oon oikeella todella kaukana suomen absoluuttisesta top 5 sijasta ✌️

Lisätään tähän vielä että kyllähän Akulla oli hyvä supermatsi myös Santeri Hukkasen kanssa. Hävisi toki mutta kyllä siinä oli jo taistelun makua 💪

Suositut

Back
Ylös Bottom