Kädenvääntö

Meillä oli viime tiistaina mies viidensissä kädenvääntötreeneissään. En saanut enää hänen kättään tyynyyn lyötyä. Joko kaveri on kova, tai sitten minusta on tullut vanha? Toivakin kyllä oli sitä mieltä, ettei ole moista lahjakkuutta ennen tavannut.
Ajattelin että olet tullut vanhaksi mutta jos Toivakin on tuota mieltä niin sitten on tosi lahjakkuus kyseessä 😁

Meillä oli viime tiistaina mies viidensissä kädenvääntötreeneissään. En saanut enää hänen kättään tyynyyn lyötyä. Joko kaveri on kova, tai sitten minusta on tullut vanha? Toivakin kyllä oli sitä mieltä, ettei ole moista lahjakkuutta ennen tavannut.
Oliko iso kaveri kyseessä ja oliko urheilutaustaa?

Oliko iso kaveri kyseessä ja oliko urheilutaustaa?
20v punttitausta, 105 kiloa matalilla rasvaprosenteilla. Saanut jostain päähänsä tehdä kädenvääntäjien apuliikkeitä salilla? Reideltä istuen otti kutosen 90 kilolla. Rannekäännöt mulla yleensä ollut kovat ja niissäkin noin samaa tasoo mun kans. Pääkin tuntuis olevan sopivan hullu tähän lajiin.

20v punttitausta, 105 kiloa matalilla rasvaprosenteilla. Saanut jostain päähänsä tehdä kädenvääntäjien apuliikkeitä salilla? Reideltä istuen otti kutosen 90 kilolla. Rannekäännöt mulla yleensä ollut kovat ja niissäkin noin samaa tasoo mun kans. Pääkin tuntuis olevan sopivan hullu tähän lajiin.
Ajattelin ensin että ottanut rannekääntöjä 90 kilolla sarjaa, mutta taisitkin tarkoittaa hauiskääntöjä 😅
Siinä olisikin ollut Levanin haastaja, vaikuttaa ehdottomasti lupaavalta karpaasilta!

Ajattelin että olet tullut vanhaksi mutta jos Toivakin on tuota mieltä niin sitten on tosi lahjakkuus kyseessä 😁
Onhan Toivakin toisaalta aika vanha? 😄 Kuulostaa kyllä pahalta äijältä 💪💪

Ajattelin ensin että ottanut rannekääntöjä 90 kilolla sarjaa, mutta taisitkin tarkoittaa hauiskääntöjä 😅
Siinä olisikin ollut Levanin haastaja, vaikuttaa ehdottomasti lupaavalta karpaasilta!
Hauista mutkatangolla tarkoitin. Ei pää illalla toiminut ja vanha mies kieriskeli itsesäälissään. Nyt olen taas virtaa täynnä ja voimissani, c-papin avulla hyvin nukutun yön jälkeen.

Ei mulla sellasta näy. Siinä on iso banneri waffin uutisia ja sit näkyy jotain linkkejä tuleviin tapahtumiin.

Sitten jos käyttää hakutoimintoa nii voi löytyä jotain. Mut esimerkiksi termi "results 2022" tarjoo vastaukseksi pan American armwrestling championships ja sit on world combat games.

Näiden jälkeen tuleekin jo sitten kehotus seurata facessa 😂
Erikoista. itse menin Wafin sivuille ja löysin ne sekunnissa. No samakait se mistä ne ettii. Vai mahtaako olla erona käyttääkö pöytäkonetta vai puhelinta. Puhelimella ei monesti löydä mitään

Voin kuvitella sieluni silmin Devonin pelaamassa koripalloa, ottelu ei ole edes alkanut vielä mutta silti Devon roikkuu vastustajan korissa valmiina pudottamaan pallon huutaen samalla "just say go!"
No siis koomisintahan tässä on se ku Devonin selkä ja kaikki muutkin paikat on siinä kunnossa että kuperkeikan jälkeen sais varmaan lanssia jo soitella :D

1746811996453.webp

No siis koomisintahan tässä on se ku Devonin selkä ja kaikki muutkin paikat on siinä kunnossa että kuperkeikan jälkeen sais varmaan lanssia jo soitella :D
Eiks sillä oo jotain armeijataustaa? Tolla mielenlaadulla ja historialla en silleen ihmettele, että on ryynänny kehonsa ihan finaaliin 😅 mut eihän se, kehoja on vaan yks niin pitää siitä ottaa kaikki ilo irti.

Eiks sillä oo jotain armeijataustaa? Tolla mielenlaadulla ja historialla en silleen ihmettele, että on ryynänny kehonsa ihan finaaliin 😅 mut eihän se, kehoja on vaan yks niin pitää siitä ottaa kaikki ilo irti.
Oli Kanadan armeijan jonkinlaisissa erikoisjoukoissa ja oli mm. Afganistanissa rauhanturvaajana.
Muistaakseni pariin otteeseen sai luodistakin.

mun predictionit
muuten samat mutta luulen että MMT vie Laletinin, Ainakin sen perusteella että Laletin ei tule sillä sen perus lyönnillään voittamaan ja muut avut on vähän kyseenalaset. Paul linnille laitan jälleen voiton samushiasta. Rustamille laitan voiton Toddista.

Erikoista. itse menin Wafin sivuille ja löysin ne sekunnissa. No samakait se mistä ne ettii. Vai mahtaako olla erona käyttääkö pöytäkonetta vai puhelinta. Puhelimella ei monesti löydä mitään
Nettisivuista tuli mieleen, ni löytääkö kukaan mistään dataa missä ensi vuoden Ifan MM ja EM kisat? Nuohan pitäisi tietää vuosia etukäteen 😮

Nettisivuista tuli mieleen, ni löytääkö kukaan mistään dataa missä ensi vuoden Ifan MM ja EM kisat? Nuohan pitäisi tietää vuosia etukäteen 😮
Eiks Ruotsalaiset tutkinu asiaa että jotain maksuja maksamatta Mazulla ja muuta mukavaa. Eikö ne siksi äänestäny ittesä ulos Ifasta. Olenko ymmärtänyt jotain väärin.

1000055944.webp

Tästä taas pienet ennusteet ja ennakot illan tapahtumaan.

Tänään on siis se päivä kun Jocelyne Brisson kampeaa itsensä naisten top kolmoseen päihittämällä lajilegenda Vaitkuten.

Nugo vie sivupaine top rollilla ottelun Maskia vastaan. Jos näin ei tapahdu niin mun täytyy varmaan lakata aliarvioimasta Mattia 😄

Dzeranovilla on mahdollisuutensa voittaa Kamil hookillaan mut riittääkö paukut? Lisäksi näkisin että Golden dragon otti opikseen kun väänsi Morozovia vastaan ja on panostanut myös omaan hookkiinsa. Luolamies voi tulla yllätetyksi omalla kotikentällään.

Tällä kertaa Rustam ei saa Toddzillaa tyynyyn ykkösiskulla. Amerikan sankari on oppinut suojaamaan pronaatiotaan ja pidemmässä hookkiottelussa vetää pidemmän korren.

Illan pääottelu ei tule olemaan kaunista katseltavaa (oikeesti, kuka muka yllättyy😂)

Otteet lipeää ja mennään remmeille josta sitten alkaa todella ruma väsytystaistelu. Ennemmin tai myöhemmin Laletin tulee väsymään ja sitten se onkin siinä.

Larrat sanoi että tämä on Laletinille älykkyys testi, hänen on käännettävä Toddia vastaan fiksusti tai hävittävä.

Lausunto on sinällään ihan oikein mutta vähän ilkeästi sanottu koska sulla voi olla lajin tekninen osaaminen luokkaa Brzenkin ja Larratin lehtolapsi mutta silti et pääse läpi Michaelin puolustuksesta.

Ei niitä sormia nyt ihan niin vain kiivetä.

Venäläisen paras mahdollisuus tässä ottelussa on yrittää voittaa flash pinnillä ilman remmejä.

Helpommin sanottu kuin tehty sekin🤷🏻‍♂️

Back
Ylös Bottom