"Kääpiöille" housuja yms.

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pitkästä aikaa Moi!

Eli housuasiaa tässä kyselen. Olen täältä Kainuun korvesta:rock:
Sali vaatteita on tosi vähän missään yleensä ostan reissuilla ollessani Oulusta, Kuopiosta yms.
Olen pieni, pituutta vaivaiset 153 cm ja painoa n. 50 kg. Housuja ja paitoja on tosi vaikea löytää. Hyviä ainakaan. Jazz housuja, capreja. Sit olen vielä aika rintava.

Eli onko kellään vastaavaa tilannetta. Mistä olet vaatteesi salille saanut ostettua? Kenties joku nettimyynti yms.

Kaikki tiedot otetaan lämmöllä vastaan :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mm. no en ole pieni, eikö intersportista Kuopiosta(nyt on tarjouksessa röhniksia..) muka löydy, prismassakin on merkkisportti vaatteita Davidia adidasta jne.

Zone-sarja -42%
Housuista

Kun pointti on siinä, etten nyt ole varmaan kuukauteen menossa minnekkään isompiin kaupunkeihin. Sillä lähinnä kyselin, jos jollakin olis hyviä kokemuksia jostain netti myynnistä.

Oon ite 157 pitkä, ostin juuri Better Bodiesin jazzarit ja istuu ku nakutetut. Ja ne lyheni ihan snadisti vielä ku pesin ne, mut ei liikaa. Koko S oli mulle ainakin hyvä, ja ainakin Wrangen sivuilla on kokotaulukkokin noista BB:n vaatteista. Kotikaupungissani Kokkolassa on sellainen yritys ku Menox-Team ja ne tekee ihan "mittatilauksena" aerobic- ja urheiluvaatteita. Ajattelin sieltäkin tilata jotain ku rahatilanne on taas vähän parempi. :)

Edit:
ihanahelena sanoi:
On varmasti mulla ei ole kokemusta, mutta katsos Ari "Godzilla"Kokkosen nettisivuja sielläkin on joitai vaatteita. http://www.arikokkonen.com/2006/index.php Joo panin linkin tuohon. Ja onhan niitä muitakin. täällä on joku bahia pakkiksella jne.

E: Näkyy tuolla olevan better bodiesta, jos sellaisista tykkää...

Mä tilasin tuolta topin ja rannetuet mut ne ei koskaan tullut. Juttelin sen äijän kans mun tilauksesta puhelimessa ku sillä ei ollu niitä housuja jotka tilasin ja päätin että mietin vielä toisia housuja mitä siel oli ja pyysin lähettään sen topin ja rannetuet mut niitä ei koskaan tullut. Laitoin sähköpostiakin sinne mut siihen ei vastattu. En tiiä sit suuttuko se mulle ku en tilannutkaan niitä housuja vai mitä ihmettä... Joka tapaukses tilasin sit tuolta Wrangelta ne housut. Ja noista Bahianet Storelta saatavista tuotteista, kaikki on älyttömästi kehunut niitä ja ne on ilmeisesti lähes kaikki loppunut kesken ku täältä mimmit on rohmunnut varastot tyhjiks! :D Mut joku tääl sano et niiden housujen lahkeiden sisämitta on n. 90 cm et multa jäi ainakin sen takia tilaamatta...

Toivottavasti löydät jotkut kivat!:)

-pipsa- sanoi:
Ja noista Bahianet Storelta saatavista tuotteista, kaikki on älyttömästi kehunut niitä ja ne on ilmeisesti lähes kaikki loppunut kesken ku täältä mimmit on rohmunnut varastot tyhjiks! :D Mut joku tääl sano et niiden housujen lahkeiden sisämitta on n. 90 cm et multa jäi ainakin sen takia tilaamatta...

Bia Brazilin ja Brasil Sulin housuissa on lahkeen sisämitta tosiaan noin 90cm mutta Mina Finalta vois löytyä teillekkin sopivan mittaisia housuja. Niistä löytyy vielä vähän useampaa malliakin:)

Bahianetstore sanoi:
Bia Brazilin ja Brasil Sulin housuissa on lahkeen sisämitta tosiaan noin 90cm mutta Mina Finalta vois löytyä teillekkin sopivan mittaisia housuja. Niistä löytyy vielä vähän useampaa malliakin:)

*surfing at www.bahianetstore.com*

-pipsa- sanoi:
Mä tilasin tuolta topin ja rannetuet mut ne ei koskaan tullut. Juttelin sen äijän kans mun tilauksesta puhelimessa ku sillä ei ollu niitä housuja jotka tilasin ja päätin että mietin vielä toisia housuja mitä siel oli ja pyysin lähettään sen topin ja rannetuet mut niitä ei koskaan tullut. Laitoin sähköpostiakin sinne mut siihen ei vastattu. En tiiä sit suuttuko se mulle ku en tilannutkaan niitä housuja vai mitä ihmettä...

Ahaa vai sellainen on ari, no pitää ostaa proteiinit sitten muualta. Eihän tuo mitään kaupankäyntiä ole! Aivan törkeetä ja ihmeellistä. Tulikos toiset housut? vai tilasitko niitä edes? Boikotoin!

ihanahelena sanoi:
Ahaa vai sellainen on ari, no pitää ostaa proteiinit sitten muualta. Eihän tuo mitään kaupankäyntiä ole! Aivan törkeetä ja ihmeellistä. Tulikos toiset housut? vai tilasitko niitä edes? Boikotoin!

Ei ku sillä oli loppu ne jotka halusin niin sanoin että otan tällä kertaa sen topin ja rannetuet. Ja kattelen jos myöhemmin tulis jotain muita housuja ku halusin mustat. Ei oo toppia eikä rannetukia näkynyt... :(

Ehkä se ymmärsi väärin et en tilaa sit mitään. En mä tiiä...

ihanahelena sanoi:

Eiköhän tuossa ole kyse jostakin sekaannuksesta. En jaksa uskoa, että asiakaspalvelu olisi noin huonoa, että jos jättää tilauksesta jotkut housut pois, niin ei sitten lähetetä muitakaan tavaroita.

Hei haloo, ei kannata nyt ihan noin jyrkkä olla :jahas:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
fitnesspimu sanoi:
Eiköhän tuossa ole kyse jostakin sekaannuksesta. En jaksa uskoa, että asiakaspalvelu olisi noin huonoa, että jos jättää tilauksesta jotkut housut pois, niin ei sitten lähetetä muitakaan tavaroita.

Hei haloo, ei kannata nyt ihan noin jyrkkä olla :jahas:

Se oli kyl kumma juttu ku sit niitä kamoja ei kuulunutkaan vaikka sähköpostia laitoin. Mut en sit jaksanut enää uudestaan ottaa yhteyttä vaan tilasin sit suoraan muualta. Varmaan joku väärinkäsitys tullut...

Latest posts

Back
Ylös Bottom