Juomakoktailit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pantti6
  • Aloitettu Aloitettu
Elikkä nyt on aikamoinen hätä kun erehdyin tilaamaan suurella rahalla noita jauhoja, enkä nyt osaa sekoitella niitä. Yritin hädissäni pussin kyljestä lukea ohjeita mutta joka pussissa tuntuu olevan eri neuvot ja kaikkia aineita minulla ei ole. Tuloksena tuli niin lievästi pahan makuista litkua, että viemäri kutsui:evil: .

Eli neuvoja lihasmassan lisääjän ja palautusjuoman sekoitukseen tarvitaan. Tarvikkeet: soija97, dextrose, malto6, hera85,whey3 kai noista jotain saa? Kiitos seisoo hyvistä ohjeista!

T:rahat jauhossa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Virheen teit ostaessas kaikkee tota kun ne kaikki voi olla yhdessä samassa tuotteessa. Ittellä on tota Twinlabin supermassfuelii ja se ainaki kattaa kaikki noi mainitsemas jauhot. Mut kyllähän noistaki jotain aikaan saa

Kyllä noista hyvää saa jättämällä ton soijan pois. Ainakin minun mielestä aivan karmeaa tötinää toi soija!:urjo:

Itse sekoittelen kaikki juomat mehuun. Esimerkiksi appelsiinimehuun sekoitetut juomat maistuvat monin verroin paremmalta kuin pelkkään veteen sekoitetut.

joo, ois kyllä tosiaan kannattanu ostaa joitain valmista massajuomaa, vaikka Fastin Massaa, tai sitte Viking Poweria..rahat ois kyllä säästyny..

Originally posted by pantti6

Eli neuvoja lihasmassan lisääjän ja palautusjuoman sekoitukseen tarvitaan. Tarvikkeet: soija97, dextrose, malto6, hera85,whey3 kai noista jotain saa? Kiitos seisoo hyvistä ohjeista!

Palautusjuoma: whey 3:stä proteiiniksi, malto6 (+dextroosi) hiilihydraatiksi

Massajuomaan proteiiniksi soijaa tai hera 85:sta ja maltoa. Jos haluat muuten vaan proteiinidrinksun jossa ei ole hiilihydraatteja, niin jotain noista 3:sta protskusta, whey 3:sta kannattaa säästellä siihen treenin jälkeiseen juomaan. Maustamiseen fun light mehua, kaakaota, jotain muuta mehua, ym ym..

kippis

edit: ei mitään vikaa noissa pusseissa, valmiit sekoitukset on usein suhteessa kalliimpia eivätkä sisällä mitään parempaa.

Aivan! Valmiit sekotukset on kalliimpia. Itse tekisin näin:

Palautumisjuoma:
1 dl whey3
1.5 dl malto6
0.5 dl dextrose
1-2 rkl kaakaojauhetta

Massadrinksu:
0.5 dl hera85
0.5 dl soija97
2 dl malto6
1-2 rkl kaakaojauhetta

toki määriä voi lisäilläkkin, mutta tommoset setit sisältää pyöreesti noin 400 kaloria. 30prot/60hdr/5rasvaa.

edit: veteen sekoittaisin itse, maitoonkin voi.

Originally posted by msj81
Aivan! Valmiit sekotukset on kalliimpia. Itse tekisin näin:

Palautumisjuoma:
1 dl whey3
1.5 dl malto6
0.5 dl dextrose
1-2 rkl kaakaojauhetta

Massadrinksu:
0.5 dl hera85
0.5 dl soija97
2 dl malto6
1-2 rkl kaakaojauhetta

toki määriä voi lisäilläkkin, mutta tommoset setit sisältää pyöreesti noin 400 kaloria. 30prot/60hdr/5rasvaa.

edit: veteen sekoittaisin itse, maitoonkin voi.

Lisäisin noihin vielä 1-2rkl öljyä.Sitte toimii.

Oma palautusjuoma

1dl Heraa
1dl Maltoa
2tl kreatiinia
1rkl öljyä
+mehua(ei pakollinen , mutta maistuu paremmalta:) )

-edit- Myy se soija eteenpäin ja osta kreatiinia

Alas vaan, kyllä se menee. Pidä vaikka nenästä kiinni ku hörppäset, ni ei tarvi :urjo: .Mitä pahemman makuista sitä tehokkaammat vaikutukset :D

Originally posted by Kraftwerk n
Lisäisin noihin vielä 1-2rkl öljyä.Sitte toimii.

Oma palautusjuoma

1dl Heraa
1dl Maltoa
2tl kreatiinia
1rkl öljyä
Ja palautumisjuomaanhan me EI laiteta öljyä. Hidastaa imeytymistä.

Originally posted by Jortsu

Olin itse sanomassa aivan samaa. Toinen on asianlaita kun juodaan pelkkää protskudrinkkiä ateriankorvikkeena eikä palautusjuomana.

Yep.. Toi maku saattaa muutaman kerran tökkiä ekoina kertoina kun alkaa juomaan mutta pianhan tuohon tottuu.. Itse vaan drinkit kokkailemaan niin saa suhteet miten itse haluaa ja tulee varmasti hintalaatu suhde paremmaksi!

Oon kans sitä mieltä, että parempi sekotella kaikki jauhot omista pusseistaan. Näin voi vaihdella perin kivasti koostumuksia diettailun ja bulkin väliltä. Etuna myöskin se, että voi vetää tarvittaessa pelkän hiilari-, protsku- tai kreatiini+dekstroosidrinksun.

Mausteena litkuihin käytän joko kaakaota tai sitruunan makuista SF:n Fruktomaxia, joka toimii kuin metrinen halko esim. hydralisoidun heran kanssa.

neuvoja

Tossa tulikin jo hyviä neuvoja palautus ja massajuomaksi,

Mutta hera85:den ja soija97:kan yhdistelmää olen itse käyttänyt illalla ennen nukkumaan menoa, pelkkä soijakin tuohon käy..imeytyy hitaasti (joka on vain positiivista tässä tapauksessa ) kun tekee suht sakeaa seosta...

Tosin Kaseiini ( maitoproteiini ) imeytyisi vielä hitaammin ( muistaakseni n. 300 minuuttia ) joten se olis vielä parempi vaihtoehto yöproteiiniksi...

Sitten olen ladannut vielä yhden setin proteiinia valmiiksi, ja kun menen yöllä vessaan niin vetäisen sen vielä samalla tauluu...;)

Juoman sisältö riippuu tietenkin siitä milloin sen ottaa (aamu, treenin jälkeen, ilta, masakausi, dieetti). Jos kyseessä on palautusjuoma kannattaa se mielestäni ottaa 2-vaiheisena eli ensin proskut ja sitten hiilarit.

Itse olen halunnut tehdä prosku juomasta mahdollisimman makeaa ja hyvää massa kaudella (mansikka pirtelön makuista) & (ei se niin hiton tarkkaa hommaa mulle ole kun muutenkin tulee syötyä massa kaudella todella paljon).

Jos todella hyvää ja makeaa juomaa haluat niin

whey3 mansikka 50 g
dextrose (panimosokeri) 30 g
vettä 6 dl

Ja nam!

Palautusjuoma yksivaiheisena 80 kg painoiselle saatais olla esim. (prosku ja hiilari samassa)

whey3 mansikka 30 g
hera85 10g
malto6 50 g
dextrose 30 g
Keatiini 5 g
Ja mansikan tai vadelman makusta makeutusainetta.

Tietenkin voi ottaa palautusjuoman kaksi vaiheisena, jolloin se olis 80 kg painoiselle esim.

1.
whey3 30 g
hera85 10g
dextrose 15 g
Keatiini 5 g
Sopivaa makeutusaineita.

2. 30 min päästä vähitellen
malto6 60 g
dextrose 20 g
Sopivaa makeutusaineita.

Tietenkin jokainen laskee omat prosku ja hiilari tarpeensa itse ja sekoittelee sit omat driksut!

:kippis1:

No kukin tavallaan , että samapa tuo. En ala hifistelemään.

No eihän se nyt missään nimessä ole sama. Ja sinähän se hifistelet oikein perse edellä puuhun, kun lisäilet sitä öljyä palautusjuomaan imeytymistä hidastamaan. :p

Originally posted by Hannibal
Ja sinähän se hifistelet oikein perse edellä puuhun, kun lisäilet sitä öljyä palautusjuomaan imeytymistä hidastamaan. :p

:lol2: Yeeeaaah.

Minun käsittääkseni palautumisjuomassa on ideana se että se on nopeasti imeytyvää ja näin auttaa nopeasti kataboliseen tilaan. Jos kaikki imeytymisnopeusjutut on "hifistelyä" niin sitten kai se on ***kele sama vaikka käy treenin päälle mäkkärissä.

Minun käsittääkseni palautumisjuomassa on ideana se että se on nopeasti imeytyvää ja näin auttaa nopeasti kataboliseen tilaan. Jos kaikki imeytymisnopeusjutut on "hifistelyä" niin sitten kai se on ***kele sama vaikka käy treenin päälle mäkkärissä.

Hey , mä yritän hidastaa lihasten kasvua tunkemalla sitä öljyä sinne palautusjuomaan. Mulle kun lihasten liika-kasvusta on tullut ongelma , ***kele.

Suositut

Back
Ylös Bottom