Juoksutrikoot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JFG
  • Aloitettu Aloitettu

JFG

Ylitin henkisen kynnyksen ja hankin juoksutrikoot alennusmyynnistä. Hitec laatua - Asics. Näemmä kaikki huippujuoksijat käyttää trikoita.

Miksi?

Ainakin ensituntumalta tuntuvat epämielyttävältä. Ja lisäksi mulla on puntinnoston seurauksena paksut jalat, jouduin ostamaan kokoa isomman ja trikoot on hiukan liian pitkät.

Kuinka näitä käytetään ja millaisella säällä? Nyt ainakin juoksen vielä shortseissa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ostit lyhyet vai pitkät? Meikällä on kummatkin. Lyhyet menee nyt helteillä ihan hyvin. Pidemmät sitten syksyllä. Talvella käytetään tuulihousuja. Trikoot on hyvät kun ei hierrä ja ennen kaikkea eivät valu.

Ostit lyhyet vai pitkät? Meikällä on kummatkin. Lyhyet menee nyt helteillä ihan hyvin. Pidemmät sitten syksyllä. Talvella käytetään tuulihousuja. Trikoot on hyvät kun ei hierrä ja ennen kaikkea eivät valu.

Ostin pitkät kylmempiä kelejä ajatellen. Eikö trikoosi kutita epämiellyttävästi? En ole testannut vielä varsinaisessa juoksutreenissä.

Ostin pitkät kylmempiä kelejä ajatellen. Eikö trikoosi kutita epämiellyttävästi? En ole testannut vielä varsinaisessa juoksutreenissä.

Kuitenkin ostit jotku nahka trikoot jostain erotiikka liikkeestä :D

Ei ole kyllä kutitellut, toki niissä on eroja materiaaleissa ja saumoissa, kuten muissakin vaatteissa.

Täytyy kyllä itsekkin mainita pari plussaa juoksutrikoista! Nikeltä löytyy ainakin aika asialliset pitkät mallit. Hyvät päällä ja ei hierrä mistään. Pitävät lämpimänä ja jos kastuvat niin kuivavat pirun nopeasti. Jos yhtään enempää juoksee niin on hyvä olla tämmöisetkin kaapissa!

Täytyy kyllä itsekkin mainita pari plussaa juoksutrikoista! Nikeltä löytyy ainakin aika asialliset pitkät mallit. Hyvät päällä ja ei hierrä mistään. Pitävät lämpimänä ja jos kastuvat niin kuivavat pirun nopeasti. Jos yhtään enempää juoksee niin on hyvä olla tämmöisetkin kaapissa!
Noi on Asicsin kalleimmasta päästä, sain 60% alella. Myös Niken vastaavat tuntui epämiellyttävältä. Myyjä sanoi että niihin tottuu

Jeps!
Mulla löytyy kanssa muutamat lyhyemmät (polveen asti) trikoot ja eilen ostin ekat pitkät! Matsku on tosi miellyttävän tuntusta! Ne on Adidaksen ja oli kans huimassa alessa! Mä oon ainakin todennu trikoot mitä parhaimmiks juoksuun. Tuulihousutkin mullon sellasta kapenevaa sorttia niinku juoksu housut yleensä.

Yhen asian voisin kans mainita tosta pukeutumisesta! Käytän nykyään vain ja ainoastaan juoksusukkia juoksussa! Enkä mitään muita enää jalkaani laita, todennut myös tarpeellisiksi!!

TOIMII!!

Viimeksi muokattu:
Jeps!
Yhen asian voisin kans mainita tosta pukeutumisesta! Käytän nykyään vain ja ainoastaan juoksusukkia juoksussa! Enkä mitään muita enää jalkaani laita, todennut myös tarpeellisiksi!!

TOIMII!!
Ja paljonko maksoit ko. sukista. Ite oon katellut Asicsin hitec juoksusukkia á 16,90 eetua. Voi PRL että on paljon sukista. Ei kärsi ostaa. Mutta jos sais alesta niin...

Itellä on 2:t pitkät ja yhdet lyhyet

Toiset pitkät on melko paksut ja vuorilliset Newlinet. Muistaakseni tarkoitettu lappujen mukaan -15...+10 välille. Toiset pitkät on Puman aika ohuet... kesällä hyvät.

Mun sukat on alesta, yhet makso 5€ ja toiset 4,90€. Onpa sika hintaset noi Asicsin!! En kyllä olis varmaan ostanukkaan normihintasia! Oon vaan sattunu löytään alesta! Mut jos joku löytää alesta sukat ja miettii et ostaisko vai ei niin suosittelen!

Itekki tuli ostettua viime vuonna pitkät trikoot syksyn aerobista varten. Minulla on vain alaston olo kun juoksen ne päällä, joten laitoin sortsit trikoiden päälle. Muilla samanlaisia taipumuksia :D

pituus ei tarkoita, että millaisella kelillä käytetään. itse käytän aina pitkiä trikoita myös tällä hetkellä. pitkät kesätrikoot ei ole juuri shortseja lämpimämmät. esim. kevyet adidas climacool -trikoot, jotka mm. on tällä hetkellä käytössä, on todella hyvin ilmastoidut ja erittäin ohuet. paksut talvitrikoot sitten lämmittää jo ihan kohtalaisesti. välimallejakin on. toki talvitrikoot on tukalat kesähelteellä. :D

Testasin eilen 50 minuutin juoksulenkillä uudet asicsin trikoot ja uudet ADIDAS juoksusukat. Asicsin (OVH kalleimmat mitä kaupasta löytyi, 60+ % alennuksella maksoin 28e) Adidas CLIMACOOL sukat maksoi Budget sportissa 5,9 e. "Lähtöhinta" oli 12,90 eur. Käyttökokemukset:

- Pitkät asicsin trikoot kutitti alussa ja olivat 22 asteen lämpötilassa liian kuumat. n lenkin puolessa välissä unhdin koko trikoot ja muut vaivat alkoivat kiinnostaa enemmän (huom! elä'mäni ensimmäinen trikoilla juoksu). Luultavasti aion käyttää trikoita kunhan kelit hiukan kylmenee. Ei hiertymiä!

- Adidaksen juoksusukat olivat _parhaat_ urheilusukat mitä koskaan olen pitänyt. Käyn hakemassa noita parit kolmet kappaleet lisää Budget Sportista ja kyttään niitä 16,90 asicsin sukkia.

Kyllä juoksu on välineurheilua isolla V:llä.

Ostin äskettäin Haltin juoksutrikoot. 88% polyesteriä, 12% spandexia. Istuvat hyvin jalkaan ja tuntuvat miellyttäviltä ihoa vasten.

Trikoot :rock:

Noi on Asicsin kalleimmasta päästä, sain 60% alella. Myös Niken vastaavat tuntui epämiellyttävältä. Myyjä sanoi että niihin tottuu

Mielenkiintoista, että trikoot tuntuivat kokeillessa epämiellyttäviltä. Itse "rakastun" juoksutrikoihini niitä sovittaessa, jos niihin on tykästyminen. Multa löytyy sekä Niken että Asicsin juoksutrikoot. Trikoiden hyväksi puoleksi onkin mainittu jo se, ettei hierrä, mutta lisäksi pidän siitä olosta, kun tuntuu etteivät housut kinnaa mihinkään kiinni.

Niken trikoot ovat mielestäni olleet yleensä sellaista materiaalia, että ne lämmittävät paremmin, kuin Asicsin. Asicsilla on useammin kevyempää materiaalia noi trikoonsa (ainakin ne, joihin olen törmännyt kaupoilla). Nikelle plussaa myös trikoiden "perstaskusta", saa hyvin kotiavaimen sinne, eikä tarvi pelätä, että kengännauhat aukeavat ja avain jää lenkkipolulle. :D

Etenkin vesikelillä suosii mielellään tuulihousuja, mutta niidenkin on hyvä olla kevyttä materiaalia, ja sellaiset, joissa on kevyt sisävuori. Ei jää hikisiin jalkoihin niin helposti kiinni.:rolleyes:

Minulla on vain alaston olo kun juoksen ne päällä, joten laitoin sortsit trikoiden päälle. Muilla samanlaisia taipumuksia :D
Heh, sama homma. Ja alaston olo, kun takamus näkyy. :D Eliminoin ongelman hankkimalla alesta juoksuliivin, joka peittää pepun ja osan reisiä.:thumbs:

Tai sitten kiedon lantiolle aina pitkähihaisen paidan, jos juoksen trikoissa. ;)

Ottaa päähän, kun noita trikoita tehdään vain tikkureisille. :curs:

Adidaksella tosin on selvästi väljempiä malleja, joten niistä mahtuu xl-kokokin hyvin jalkaan, kun taas Asicsin vastaavaa ei saa edes kiskottua jalkaan. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom