Juoksukilometrisi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MKS
  • Aloitettu Aloitettu

MKS

Ikä
39
Ihan mielenkiinnosta tätä kyselen, kun täältä tuntuu näitä aerobisen harrastajiakin löytyvän jonkin verran. Itsekin olen nyt innostunut juoksemaan enemmän kuin ennen, vaikka määrät eivät vielä isoja olekaan. Intistä päästyäni tammikuussa olen koko ajan pyrkinyt nostamaan juoksumääriä ja ihan hyvin se on onnistunutkin.

Eli paljonko sinulle kertyy juoksukilometrejä viikossa/kuukaudessa/vuodessa tms. ajanjaksossa?

Aloitan vastaamisen itse: treenipäiväkirja kertoo, että maaliskuun aikana kilometrejä tuli yhteensä 107 eli n. 26 km/viikko. Nyt huhtikuu on alkanut n. 35 km/viikko tahdilla. Nämä määräthän eivät ole vielä paljoakaan verrattuna aktiivisiin pitkänmatkan juoksijoihin. Jos täältä sellaisia löytyy niin pistäkää ihmeessä lukuja pöytään. Ja kyllä muutkin saavat vastata.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
harrastan vain salia, mutta pelasin ennen lätkää.

treeneissä juostiin kesällä 2004 8viikossa 330km.

ja kesällä 2005 7viikossa 280km.

totta kai pitää huomioida että emme juossees kuin 3 tai 4 krt viikossa ja treenasimme paljon myös muuta kuten loikat, puntti, pelikäsitys ym.

vuoden aikana tulee juostua 1000-1500 kilometriä. juoksukausi kestää lumien sulamisesta uuden lumen tuloon. päälajina on hiihto

Viimesen vuoden kalenteria kattelee niin jotain 2500km paikkeille tulee, ellei mitään onnettomuuksia tms. satu. Talvella peruskuntokaudella tulee varmaan 2/3 kilometreistä.

Eikä tuostakaan tule edes 50km/viikko :itku:

Niillä kilsoilla voi kehuskella liikkumattomille töissä :D Harjotukset tehään sit tunteja laskien tms ;) Mut enivei nylkkypuuhaa.

itsellä PK-kaudella viikossa 60-80 km(PK-kausi yhteensä n.1600km

määrät pienenee kun kisat lähenee ja harjottelu tietenkin muuttuu

Pertti 123 sanoi:
Nylkyt laskee kilometrejä. Mutta eikös 200 km/viikko ole sellanen kuntoilijan perus viikko annos :D
toi on sellanen huippujuoksijan annos, jos jotain hulluja ultrajuoksijoita ei lasketa.

Pääpaino on salitreenissä, mutta viikossa hölkkäkilometrejä kertyy 30.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom