Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hoitamaton allergia laukaisee suurella todennäköisyydellä ajan kanssa astman ja sittenhän se pilli vinkuu ilman heiniäkin.
Mihin tämä uskomus/tieto perustuu? Onko näin oikeasti? Itse olen ajatellut, että allergia on vain epämiellyttävä haitta ja se siitä. Ei siis sen pahempaa. Ja onko tosiaan niin, ettei kunto edes pysy yllä allergian kourissa harjoitellessa?
Siis en tiedä. Kysyn vaan...
Tulipa tässä taas mieleen, että kuinka viisasta on jatkaa juoksuharjoittelua nyt pahimpaan heinäaikaan..? Pillit vinkuu, silmät on ummessa ja nenä vuotaa. Pahentaako, viekö harjoittelusta kaiken tehon? Pitäisikö vaan lepäillä?
Harrastan paljon aerobista liikuntaa. Minun kohdalla alleria ei vie tehoa, päin vastoin allergiset oireet ovat lähes kokonaan loppuneet (vajaan 10 -vuoden aikana).
Riipuu tietenkin allergiasi voimakkuudesta (itselläni allergia vaikutti vain vähän hengitysteihin kutinana ja turvotuksen). Minulla on heinän ja koivun siitepöly allergia (timotei jne..)
Harrastan paljon aerobista liikuntaa. Minun kohdalla alleria ei vie tehoa, päin vastoin allergiset oireet ovat lähes kokonaan loppuneet (vajaan 10 -vuoden aikana).