Jumalattaria taustakuvina

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NP
  • Aloitettu Aloitettu

NP

VIP
Tämä linkki oli yhdessä ketjussa, mutta teen oman threadin.

Skins.be:ssä on malleista, näyttelijöistä, ym. taustakuvia alastomina, pienissä vaatteissa, ym. Mulla alkaa sydän pamppaamaan moiselle kauneudelle... :hyper:

Toivottavasti pidätte...

Lil_Kim_01_100.jpg
pamela_anderson27-klein.jpg
Tyra__Banks_1-klein.jpg

Lucy-Liu-3-100.jpg
victo_sss_21_100.jpg
Yasmine_Bleeth_06_100.jpg

Tuolla desktop angelssissä on myös aivan uskomattoman kauniita naisia. Harmi vaan sivut on ollu poissa pelistä jonku aikaa ja noita kuvia ei tuolla juurikaan nyt ole. Kannattaa odotella, kyllä sinne kohta ilmestyy niitä enkeleitä... :kuola:

http://www.desktopangels.net/

Mike sanoi:
Hieno saitti NP, harmi vain että C:n kohdalla oli pakko lähteä järkyttyneenä pois, Cameron Diaz......TAAS!
Hehe, mitäs Cameronissa on? Mulla on jopa 3 taustakuvaa siitä. :D

Mike sanoi:
Hieno saitti NP, harmi vain että C:n kohdalla oli pakko lähteä järkyttyneenä pois, Cameron Diaz......TAAS!

Samaa mieltä! Cameron fu**** Diaz on kyl mun "bannattujen" listalla.

Mut Monica Bellucci on aivan jotain muuta ja taivaallista :worship:

No jos suomessa olisi hollywood niin ne kauniit naiset menisivät Oskari Katajistoille sun muille kaikkien naisten päiväunien kohteille, jotka julkisuudessa ilakoivat. Kyllä niitä kauniita neitosia meillä täällä kotimaassakin on ja ihan joka kylässä.

Jos Suomessa olisi hollywood sen nimi olis Junttikorpi. :D
Jep jep, onhan niitä kauniita neitoja täälläkin, mutta yksikään ei oo vielä tullu vastaan. :hyper:

Katsokaas noilta skins.be sivuilta sellainen malli kuin Josie Maran... :kuola:

Hyvät kasvot ja kroppa. Tuollaisen naisen kun saisi, ihan sama olisiko sillä älliä... :D

Sivuston tekijällä on suhteellisen hyvä maku. Mutama aika kamala silikonipommi on kyllä sivuilla. :urjo:

Back
Ylös Bottom