SUPERCARB 1kg -40%

Juhliminen ja treenaus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Susge
  • Aloitettu Aloitettu
Onko muut täällä absolutisteja vai löytyykö muita juhlimisesta tykkääviä punttimimmejä? Ajatuksia tästä ja omia kokemuksia? Ja tuleeko nestettä moneksi päiväksi tämän jälkeen ja onko jotain vinkkejä miten saisi turvotuksen mahdollisimman nopee pois. Ite oon huomannu et palautuu sitä nopeemmin arkiviikkoon mitä paremmin ja lähimpänä normaalia päivää syö juomisen jälkeen (darrapäivänä siis) Nyt kuitenkin vit##### kun tänään syöny herkkuja ja huonosti proteiinia...mutta elämä on. No mutta kyllä se siitä kun huomenna menee lenkille :)

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Mites absolutismi estää juhlimista....? En ole absolutisti enkä usko että kovin suuri osa muutenkaan. Alkoholinkäyttöni kuitenkin rajoittuu nykyisellään saunakaljaan. Juhlin kyllä milloin juhlin jos syytä on tai jotain muuta. Oletettavasti tässä nyt kysyttiin ryyppäämisen vaikutusta treenaamiseen ja siitä mulla on aiemmilta ajoilta kokemusta. Ryypiskelyn jälkeinen päivä meni torkkuissa ja sitä seuraavana päivänä oli paluu normaaliin päiväjärjestykseen. Itellä sen verran harvinaista ja kertamääriltä vähäistä oli ryypiskely tuolloinkin joten ei nyt vaikuttanut tuota torkkupäivää lukuunottamatta oikein mitenkään. Eikä mulla mitään turvotuksia ollut (????), päähän vaan vähä koski ja nukutti.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Joo hyvä pointti.. eli voi ilman viinaakin juhlia, tarkoitin tosiaan siiderin tms. kanssa juhlimista :) mulla saattaa olla kroppa nesteessä maanantaina vasta jos on juonut lauantaina... tietysti voi vaikuttaa se että mitä on sunnuntaina syönyt eikä vain se juominen...

Yleensähän se menee just niin, että juhliminen kuivattaa ja sitten kun darrassa vetää suola-rasva-hiilarimättöä ja lipittää vettä tai limpparia, niin seuraavat pari pv vasta on ne nesteisen päivät. Ite oon huomannut, että tälleen vanhemmiten se yks juhlintapäivä pilaa ainakin pariksi seuraavaksi päiväksi treenit (+ nollaa saman päivän treenin hyödyt). Onneks ei muutenkaan enää juuri koskaan jaksa missään kaupungilla riekkua, vaan tyytyy mieluummin pariin lasiin viiniä kotona, jotka ei vielä treenejä sotke :D

Mä en käy juhlimassa, jos sillä tarkotetaan pilkkuun asti bilettämistä perseet olalle. Mutta tykkään mm. viinistä ja mulle ei ole mikään ongelma napata esim. lonkero saunajuomaksi. Mulle henkilökohtaisesti alkoholin käyttö on ok niin kauan, kuin siitä ei seuraa darraa.

Jos kuitenkin tykkää nimenomaan bilettämisestä, niin miksi ei. Suunnittele lepopäivä seuraavalle päivälle, yritä pitää alkoholin määrä kohtuudessa (ihan turvallisuudenkin vuoksi) ja varata kotiin järkevää syömistä yöpalaksi ja seuraavaksi päiväksi. Ja juo paljon vettä.

Elämä on nauttimista varten, ja vaikka terve kroppa on imo osa elämästä nauttimista, muutama drinkki sillon kun siltä tuntuu ei todellakaan ole keneltäkään pois.

hei mitä välii vaik juhliminen turvottais? :D usein sitä ei kukaa muu ees hirveesti huomioi. juhliminen kuuluu elämään välillä, alkoholilla tai ilman, ei siitä kannata mitää morkkiksia ottaa :)

Esimerkiksi tuossa vappuaattona tuli juhlittua aamuun asti. Nykyään kankkunen vie petiin unille koko seuraavaksi päiväksi (toki ei tule syötyä hirveästi mättöruokaa, vain juotua vettä ;) ) ja maanantainakin on vielä vähän hutera olo. Sallin itselleni juhlimisen hyvällä omallatunnolla, koska sitä oikeasti tapahtuu niin harvoin. Paljon kivempaa on on saada sunnuntaista kaikki vapaa-aika irti, kuin viettää se joka viikko darrassa maaten. Nuo ajoittaiset juhlimiset vaan tarvitaan muistuttamaan asioiden todellisista tiloista :D

Join vappuna lasillisen ällömakeaa kuoharia. Söin myös normaalia enemmän roskahiilaria (50 g sipsejä, puoli pussia pantteri-karkkeja ja pari lakun palaa). Seuraus: hiilarikrapula, suu maistui aamulla kuin olisin syönyt pussillisen kissanhiekkaa käytettynä. Kaikki siis suhteellista...

Olen kyllä rauhoittunut kovasti sitten opiskeluaikojen, jolloin pullollinen viiniä oli alkulämpö ennen baariin lähtöä. Mies johon vasta valmistuttuani tutustuin valittaakin, että ei ole koskaan (tunnettu ~10 vuotta) vaimoaan nähnyt oikeasti kännissä ja olisi kuulemma sekin kiva kokea. Mutta kun ei jaksa sitä seuraavaa päivää enää näin vanhana... Ja sänkykin vetää puoleensa viimeistään klo 23 pintaan.

:konsta:

Suositut

Back
Ylös Bottom