Joulumusiikki..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja v-p
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

v-p

Eli jos puhutaan joululauluista niin mikä on porukan mieleen?
Meillä vaimo soittanut pari päivää Kari Tapion joululevyä.Ihan hyvä ääninen ja tunne mukana....

Originally posted by v-p
Meillä vaimo soittanut pari päivää Kari Tapion joululevyä.Ihan hyvä ääninen ja tunne mukana.... [/B]

:lol2: :lol2:

Uudet joululaulut on kaikki tosi syvältä. Joulu nyt on muutenkin hirveetä hössötystä ja kiirettä ihan turhan takia.
Ainoa oikea joululaulu on varpunen jouluaamuna. Se on koskettava kipale.

Originally posted by Tahvo Tohveli
Uudet joululaulut on kaikki tosi syvältä. Joulu nyt on muutenkin hirveetä hössötystä ja kiirettä ihan turhan takia.
Ainoa oikea joululaulu on varpunen jouluaamuna. Se on koskettava kipale.

Ja vielä Viikatteen ja Timo Rautiaisen esittämänä niin aijaijai :evil:
Mutta on noita muitakin hyviä joululaulujakin...

Viikatteen Vuoden synkin juhla on ehdottomasti paras joululaululevy ja ainoa laatuaan, minkä olen ostanut tai tulen ostamaan. Aina meinaa kaupassa näin joulun alla ottaa hermoon ne iänikuiset joululallatukset, joten äkkiä ostokset messiin ja kassan kautta pois.

Mä olen niin huono kehimään juhlamieltä silloin, kun "pitäisi" eli esim. jouluna tai juhannuksena. Pitäisi varmaan lähtee jonnekin Kanarian saarelle aurinkoon lojumaan, karkuun kaikkea järjestettyä, "pakollista" juhlahumua. Paljon kivempaa on vähän spontaanimmin juhlistaa esim. jotain tentin läpimenoa tai juhlia ihan ilman syytä ystävien, punkun ja hyvän ruoan (pippuripihvi & kermaiset valkosipulipotut :hmmm: ) kera.

Mielestäni kaunein joululaulu on varpunen jouluaamuna.
Tykkään yleensäkkin joulumusiikista, mutta niiden kiintiö on kyllä täynnä joulun jälkeen taas vuoden verran.

Yksi kiinnostava joululevy tuntuisi olevan Stray Cats-äijä Brian Setzerin(kitarisri jumalan armosta muuten) Boogie Woogie Christmas.

Jos kuitenkin suositaan suomalaista, niin tokihan näin joensuulaisena on pakko suositella Ismo Alangon Vittu kun Vituttaa-biisiä ihanine kulkusineen.
Erityisesti jouluaterialla taustamusiikkina toimii oivasti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllähän jouluna soi perinteiset joululaulut ja se kuuluu jouluun, ainakin itselläni. Hienoja kappaleita mm. Kun joulu on, Varpunen jouluaamuna, Tuikkikaa oi Jouluntähtöset, Sylvian joululaulu jne.

Etsikään dc:llä, kazalla tai vastaavalla sellainen kuin cky -shitty christmas :D SItten tää löytyy jo levykaupasta hassisenkone -On jouluyö, nyt laulaa saa.. SItten oon jo parina jouluna netistä yrittänyt etsiä jotain "nisset ja nasset" piisiä, joskus linja-autossa soittivat tommosta ja oli niinku niin helvetin kauhee kuin vain voi olla. Pakko saada kuunnella uudestaan :)

Ite tykkään M.A. Nummisen biisistä "Joulupukki puree ja lyö".
Nimi kertoo enemmän kuin kolme sanaa(?).
Se kuullosti kanssa hyvältä levyltä mainoksessa se "valurautaa" vai mitä "paukkurautaa" se nyt olikaan missä suomalaiset artistit tulkitsee lauluja.

Tämä Vesku Loirin levy "sydämeeni joulun teen" on ihan paras ja "Maa on niin kaunis" on ykkönen! :D mmm-ma-a-a-a-a-a o-o-o-n-n ni-i-ii-in ka-a-a-aa-au-ni-i-iis... :lol2:

Ei oo taas niin minkään laista joulufiilistä mulla :( Pariin vuoteen ei oo ollu. Hö! Vielä muutama vuos sitten Joulua ootti aina 31.11 lähtien. Kyllä täällä kotopuolessa noi vanhemmat soittelee noita joululauluja ja kyllähän ne joulufiilistä nostaa. Huomenna ostelemaan kavereille vähän lahjoja, niin kyllä se oma joulufiiliskin toivottavasti kohenee!

Suositut

Back
Ylös Bottom