Joulufiiliksiä!

Ironbutt

Mode/Punttimimmit
Ikä
48
Tänään paukahti joulufiilikset päälle oikein kunnolla, sillä sain vihiä Mayorsin pikkujouluista! Alkoi heti kulkuset kilkkaamaan...
:D

Päivämäärä on päätetty (29.11) mutta tarkka ohjelma on vielä avoinna - tiedossa on kuitenkin takuuvarmaa hubaa rautaa rakastaville immeisille! Kandee buukata tuo päivämäärä kalenterista...

BTW: kuinkas moni punttimimmeistä treenaakaan nykyisin Mayorsilla meikäläisen lisäksi?

Pakkohan se oli! Kun kerran saa maistaa hunajaa niin ei tee enää mieli mitään muuta!

:D

Joulufiiliksistä...

Mulle kans tuli tosi jouluinen olo eilisellä kauppareissulla. Kun hyllyt notkuu jo kaiken kokoisista suklaa- ja konvehtirasioista. Nam nam! *vesi herahtaa kielelle*. Ja kun Hämeenkatua kävelee ei voi olla ajattelematta joulua (kuuluisat jouluvalot) :)

Joulu ompi ihanaa aikaa :haart: :haart: :haart: :love:

Saako sinne pikkujouluihin tulla "ei bodarin näköinen", ei kyseisellä salilla käyvä, ei V.I.P ja vielä alaikäinen harrastelija?
Olisi kivä tutustua ihmisiin ja saliin, mutta onko tuo väärä hetki sellaiseen? Ei olisi kiva olla "ulkopuolinen" ..

EARGH!!!! :curs:

Mikä helvetin joulu?! Nyt on lokakuu! Ei joulukuu,ei lähellekään joulu!! Ei siinä mitn, alkaa vaan vituttaa kun kaupat soittaa jouluveisuja jo juhannuksena ja muuta paskaa.

Okei,nyt oli kyse pikkujouluista ja ne nyt on aina ennen joulua jne...mutta eikö ketään muuta oikeasti ärrrsytä se että joulu tulee joka vuosi aina vain aikaisemmin.Tulukoon sitten viikko ennen joulukuuta,perskl...

Huhhaa.Olen avautunut.Tekipä hyvvää. :)

Originally posted by [ZannaZ]
Joulufiiliksistä...

Mulle kans tuli tosi jouluinen olo eilisellä kauppareissulla. Kun hyllyt notkuu jo kaiken kokoisista suklaa- ja konvehtirasioista. Nam nam! *vesi herahtaa kielelle*. Ja kun Hämeenkatua kävelee ei voi olla ajattelematta joulua (kuuluisat jouluvalot) :)

Joulu ompi ihanaa aikaa :haart: :haart: :haart: :love:

Tuossa tulikin jo pari syytä, miks taidankin taas vähitellen alkaa välttää muissa kun ruokakaupoissa käyntiä näin joulunalusaikaan :rolleyes: Noh, ne valot on kyllä ihan kivat, myönnettäköön. Mutta ei se joulupukkiijoulupukkiitiptaptiptapjoulunkellot -musiikki repeatilla kaupoissa. Ei se kaikenmaailman lahjahössötys. Ei kaupoissa hikoilu toppavaatteet päällä.

Hyvää joulussa on loma koulusta/töistä. Huonoa kristillinen ja kaupallinen hömppä.

PS. ZannaZ: Heh... ylitit muuten just kolmen hymiön rajan viestissäs (Kuulostaako tutulta: Mutta se on kyllä totta ettei niitä hymiöitä kannattaisi ihan kamalasti viljellä. 1-3 on kuulemma ihan hyvä määrä. Että pienempikin riittää...) :arvi:

Originally posted by Vinopenkki
PS. ZannaZ: Heh... ylitit muuten just kolmen hymiön rajan viestissäs (Kuulostaako tutulta: Mutta se on kyllä totta ettei niitä hymiöitä kannattaisi ihan kamalasti viljellä. 1-3 on kuulemma ihan hyvä määrä. Että pienempikin riittää...) :arvi:

Juu myönnettäköön... Innostuin turhaan :( pyydän anteeksi

Niin ja vinopenkki... itse kävin nimeenomaan ruokakaupassa. juu, kyllähän mäki olin ekaks että mitä tähän aikaan vuodesta. mutta sitte joulufiilis vei voiton. nooh, enköhän mä kohta taas palaudu arkeen ja jään odottelemaan ihan rauhassa sitä kaupallista juhlaa. ja sitte tietty viimesellä viikolla hiki hatussa juoksen kauppoja ostelemassa joululahjoja :D

XairaX ymmärrän kyllä vittuuntumisesi. Ei siin mitää.

Kyllä XairaX, täällä ilmoittautuu yks jota todellakin ketuttaa, kun joulu tulee joka vuosi entistä aikaisemmin ja entistä suuremmalla tavaravyöryllä...

Viime vuonna oli aikomus lähtee joulua karkuun jonnekin lämpöseen, mut nekin rahastaa, reissut maksaa 2x enemmän joulun alla... Joten reissu jäi tekemättä. Kai se tänäkin vuonna menee hammasta purren... :curs:

Originally posted by XairaX
EARGH!!!! :curs:

Mikä helvetin joulu?! Nyt on lokakuu! Ei joulukuu,ei lähellekään joulu!! Ei siinä mitn, alkaa vaan vituttaa kun kaupat soittaa jouluveisuja jo juhannuksena ja muuta paskaa.

Okei,nyt oli kyse pikkujouluista ja ne nyt on aina ennen joulua jne...mutta eikö ketään muuta oikeasti ärrrsytä se että joulu tulee joka vuosi aina vain aikaisemmin.Tulukoon sitten viikko ennen joulukuuta,perskl...

Huhhaa.Olen avautunut.Tekipä hyvvää. :)

Samalla mielellä täällä ! Tuota valkoista pskaa on ollut jo 4 päivää maassa ja meikä on kurkkua myöten täynnä talvea ja kylmää ja lunta ja märkää ja ja ja .... :curs:

Joulukorttimainoksia tuli jo ennen juhannusta. "Varaudu ajoissa, joulu lähenee!" luki kannessa, ja se riitti ko. mainoksen lentämiseen roskikseen. Tana jos ainutkaan ipana tulee tänä jouluna myymään mikä-lie-yhdistyksen joulukalentereita ennen marraskuun loppua, niin en vastaa seurauksista...:evil:

Voikun saisi talviloman joululle, niin painuisin täältä niin kauas kun pippuri kasvaa. Jonnekin lämpöiseen, että olis ainakin vähän helpompaa. Vaikka eihän sitä joulua taida päästä mihinkään karkuun... :(

Koko joulusta on mennyt totaalisesti maku tämän jo kesällä alkavan jouluhössötyksen takia. Jouluveisut sun muut hömpötykset saisivat aikaisintaan alkaa itsenäisyyspäivän jälkeen, mutta kohta tuokin veisuhelvetti alkaa. ÄRRRINMURRIN !!!

Talvi on perseestä ja joulu samaa kastia. Tähän tulokseen olen tullut ja tässä pysyn.

Joo joulu on pebasta :down:

Tänä vuonna me emme vietä joulua. Tietty lahjat tulee jaettua, mutta ei mitään jouluhössötystä. * Y Ä K *

Hyvä, kun muistutitte joulusta. Pitää mennä ostaa ne lahjat nyt, koska joulukuussa en halua lahjaostoksille astua!

Joka vuosi päätän ostaa kesällä ne lahjat, mutta kun en keksi mitään ni jätän aina myöhemmälle... Ja ollaan aatonaattona kaupassa pää höyryten mustaa ja vihaista savua.

Meillä ei juuri joulua vietetä, lähdetään karkuun lämpimään :thumbs: Rahaa siihen palaa, mutta niin palaa monella ihan kotomaan joulunvietossakin aika lailla. Ihan samaa mieltä olen kuin monet tähän vastailleet, vuosi vuodelta aiemmin alkava joulu ei todellakaan jaksa innostaa. Nykyisin en kuitenkaan ahdistu siitä kun tiedän, että joulun lähestyminen tietää aurinkoa :D Ja onhan ne pikkujoulut joskus ihan hauskoja... muistaakseni...

Ei mitäh, pikkujoulubileet!!! I'm in! :D Mayorssilla treenaan myös.

Musta on KIVAA kun tulee joulu! Se on yksi upeimmista hetkistä ja ajoista vuodessa.Satu tykkää kovasti:).

Minä tykkään kovasti joulusta ja joulun odotuksesta ja kaupoissa hömppäämisestä..Mutta joulun jälkeisiä alennusmyyntejä inhoan, ihmiset jouksee ympäri kauppaa kuin pienet apinat euron kuvat silmissä. Kammottavaa.

Originally posted by rocket
Ei mitäh, pikkujoulubileet!!! I'm in! :D Mayorssilla treenaan myös.

Musta on KIVAA kun tulee joulu! Se on yksi upeimmista hetkistä ja ajoista vuodessa.Satu tykkää kovasti:).

Taidettiinkin nähdä Mayorsilla tiistaina, mulla vain oli conf call kuuntelu kesken niin en päässyt jutskaamaan.

Joulu on kyllä hauskaa aikaa kun sitä ei ota liian vakavasti. Itse välttelen shoppailua ympäri vuoden, mitä nyt ruokakaupassa tulee ravattua.
Joulun pakolliset lahjat tulee hankittua yleensä kertarysäyksellä ja ajankohdaksi valitsen yleensä mahdollisimman ruuhkattoman ajan (vaikka sitten keskellä työpäivää).

Postimyynti rules aika pitkälti...

haa.. joulumeiniki :1:

Juhannus on paaljon mukavampi.
Vaikka yhtä paljon perheväkivallalla ja juopottelulla yms. ryyditetty. :urjo:

ei voi mitn, liityn tähän angstiseen joukkoon..

Pahoitteluni.

Originally posted by XairaX
Joulu on ihan kiva.Sitten kun on joulukuu.
Just nii silviisii! Nimenomaan se kaupallinen hömppä:"Osta joulu meiltä." ja niin edelleen. Ja vuosi vuodelta tuo hössötys alkaa yhä aikaisemmin. Kummitytöltä pitää jo hyvissä ajoin kysyä, mitä toivoo lahjaksi, että ennättää hommata sen ennen ryysiksiä. Vanhempien lahjat olen jo postimyynnistä tilannut. Ja äidille kertonut, mitä toivon lahjaksi. Meillä ei jaella kuin 1 - 3 lahjaa per nokka, ja kaikki käyttöesineitä.

"Jouluruuhkassa ihminen sokkona ryntää, kadulla adventtisohjoa kyntää. Joku ihmistä katsoo kääntää pään, kun ihminen rypee läävässään. Sika ....." Juice Leskinen joululaulusta Sika

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom