Joulu layoutti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Makee!

Help....

Mä en löydä niitä joulukuvia!!! Vaihdoin tuolta alavalikosta styleksi vbulletin3, oliko tämä se "perustyyli" vaiko joku muu??

Vai olenko minä pihalla kuin :joulu5: ??

Voi miten ihana! Tämmösiä lisää tulevaisuudessa (pääsiäiselle oma, vapulle oma jne.)!

Vaan mahtaako Disney tykätä kyttyrää, kun sen kuvamateriaalia käytetään...

Tosi hieno! Vielä kun laitoin "törkeen punaisen" taustan niin nyt on joulu....

Kiitos toimintaohjeesta!

Unikko sanoi:
Voi miten ihana! Tämmösiä lisää tulevaisuudessa (pääsiäiselle oma, vapulle oma jne.)!

Vaan mahtaako Disney tykätä kyttyrää, kun sen kuvamateriaalia käytetään...

WE HAVE A WINNER!

Pistettiin pieni veikkaus ylläpidon kesken kuka ensimmäiseksi sanoo että Disney ei tykkää kun on niiden kuvia. Arvasin ite väärin.

Ihan tosissaan, ketään ei kiinnosta, ei varsinkaan Disneytä.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Ilta-sanomat 3.12.2004

Mike sanoi:
WE HAVE A WINNER!

Pistettiin pieni veikkaus ylläpidon kesken kuka ensimmäiseksi sanoo että Disney ei tykkää kun on niiden kuvia. Arvasin ite väärin.

Ihan tosissaan, ketään ei kiinnosta, ei varsinkaan Disneytä.

Ilta-sanomien lööppi ylihuomenna:

DISNEYN LAKIMIEHET RAIVOISSAAN:
Suomalaisella nettisivustolla
Mikki Hiiri ilman lupaa.

itse artikkelissa: "Sivuston ylläpitäjä kertoo: "Olen rakastanut Mikkiä pikku pojasta lähtien. Isäni muuti jopa nimeni Mikaksi pyynnöstäni..." Disney uhkaa nyt sivuston ylläpitäjää oikeusjutulla ja mittavilla korvauksilla."

:-)

Kylläpä mimmien puolella kohdellaan silkkihansikkain. Satuin lukaisemaan toisen samaa asiaa käsittelevän threadin...

No anyway, kenenkään joulutunnelmaa ei ollu tarkoitus pilata. Tuo tekijänoikeusjuttu tuli automaattisesti mieleen. Tietenkin olisin voinut jättää niuhottamatta, en arvannut, että se aiheuttaa niin paljon pahaa mieltä (niuho tiedän olevani ja pipo jonkun mielestä voi kyllä kiristääkin, sitä en kiellä :)).

Headerin on edelleen hyvin tehty, upea ja ideana mielestäni aivan loistava.

Tämän threadin viestit olisin voinut ottaa ihan suorana vittuilunakin (mitä ne ehkä olikin), mutta joulukuun ekan päivän kunniaksi olen niin hyvällä tuulella, etten viitsi alkaa provosoitumaan.

Toivotan Mikelle ja kaikille muillekin Pakkislaisille iloista joulunodotusta!

* Pakkotoiston Niuho vm. 2004 jää odottamaan malttamattomana palkintoaan

Suositut

Back
Ylös Bottom