Jouko Ahola seuraava Ahnuld!!!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
41
Tsiisös! Kävin imdb.comissa ja huomasin, että kas Jouko Ahola on saanut ilmeisesti aika merkittävän sivuroolin Ridley Scottin seuraavassa blockbusterissa Kingdom Of Heaven. Tätä leffaahan kuvataan paraikaa. Ei siis jäänyt Joukon rooli Werner Herzogin leffassa miehen viimeiseksi. Toivotaan, että tästä urkenee Joukolle ura merkittävänä pyllynpotkijana hollywoodissa. :hyper:

No mietippä Mike esimerkiksi tuota Arskaa omina alkuaikoinaan..

Ehkä kova aksentti on valttia. Ja kyllähän noita bodareita oli silloin 70-80luvuillakin(tosin paljon vähemmän) ja siltikin piti valita se Itävaltalainen englannin kanssa haparoiva jäykkis elokuviin. Onneksi valittiin.

Tosin kuulostaahan tuo Joken näyttelijähomma erikoiselta, mutta en minä kyllä sen pahemmin osaisi rooliin Ronnie Colemaniakaan kuvitella. ;)

Mä voisin kuvitella ronnie colemanin joksikin scorpion king tyyppiseksi nubialaiseksi jätiksi, en ritariksi.

MUTTA Jay Cutler toimintatähtenä olis aika paha...:rolleyes:

Kraftwerk n sanoi:
Ehkä kova aksentti on valttia. Ja kyllähän noita bodareita oli silloin 70-80luvuillakin(tosin paljon vähemmän) ja siltikin piti valita se Itävaltalainen englannin kanssa haparoiva jäykkis elokuviin. Onneksi valittiin.

Tosin kuulostaahan tuo Joken näyttelijähomma erikoiselta, mutta en minä kyllä sen pahemmin osaisi rooliin Ronnie Colemaniakaan kuvitella. ;)

Suomalainen menee filmissä kuin filmissä komiasti eksoottisena ryssänä ja kaikki Venäjälle sijoittuvat kohtaukset voidaan kuvata Helsingissä.

Eipä taida uutta lihassankaria Joukosta enää saada.

Just puheli yhdessä paikallislehdessä kuinka sitä ärsyttää kun ihmiset pitää häntä voimamiehenä vaikka lopetti jo 5 vuotta sitten ne touhut eikä käy enää edes salilla.

Nykyään on ihan tavallisen, hieman normaalia harteikkaamman näköinen mies.

Bateman sanoi:
Eipä taida uutta lihassankaria Joukosta enää saada.

Just puheli yhdessä paikallislehdessä kuinka sitä ärsyttää kun ihmiset pitää häntä voimamiehenä vaikka lopetti jo 5 vuotta sitten ne touhut eikä käy enää edes salilla.

Nykyään on ihan tavallisen, hieman normaalia harteikkaamman näköinen mies.

Vähintäänkin outoa toi. Jos Jouko tosissaan yrittää aloitella jonkinlaista näyttelijän uran tynkää, niin miksei hän jaksa pysytellä kunnossa? Yleensähän menestyksekkäillä voimaurheilijoilla on sellainen intohimo treenaamiseen, ettei sitä kokonaan lopeteta uran jälkeen.

Luin aikoinaan yhden haastattelun, joka oli tehty niihin aikoihin, kun invincible oli juuri tullut ulos. Siinä Jouko selitti, että jätti voimamies uran, koska hänellä ei ollut enää mitään todistettavaa ja koska häntä ei huvittanut enää treenata 11 kertaa viikossa. Olisi silti voinut kuvitella, että Ahola olisi jatkanut treenaamista edes jossain mittakaavassa.

aholalla on kyllä lihasten lisäksi myös ulkonäköä, ainakin mun mielestä uskottavan ja komeen näkönen kaveri.. ja käsittääkseni tuo seuraava kindgom of heaven rooli on varsin rankka sivurooli.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom