Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
19-vuotiaana aloitin vapaaottelun, ja kilpailin ekan kerran 19-vuotiaana noin 3 kuukauden harjoittelun jälkeen Lohja Fight kakkosessa. Olen nyt ehtinyt vaparia treenata yhteensä 11 kuukautta. Olen tuon ekan matsini lisäksi ottanut yhden lukkopainiottelun joskus Turun beginners cupissa(oisko ollu toukokuussa), ja yhden vapaaottelun syyskuun alussa careliafight kakkosessa. Kaikille oon hävinny ennen täyttä aikaa
19-vuotiaana aloitin vapaaottelun, ja kilpailin ekan kerran 19-vuotiaana noin 3 kuukauden harjoittelun jälkeen Lohja Fight kakkosessa.
Joo joo, mutta näkisit sen tukan. Siis kenttiensankarilla. :DCohonesejä löytyy
Ja tälle ei voi muuta kuin19-vuotiaana aloitin vapaaottelun, ja kilpailin ekan kerran 19-vuotiaana noin 3 kuukauden harjoittelun jälkeen Lohja Fight kakkosessa.
Ei toi D-matsin ottaminen nyt mitenkään hurjaa ole, vaikka jännitti kyllä ihan pirusti. Varsinkin kun toi matchmaking oli noissa ekoissa kisoissa hiukan epätasainen, Blomwall oli ehtinyt treenailla 4 vuotta ja kisata jonkun 10 kertaa
Minä vedän pohjat. Aloitin potkunyrkkeilyn 27-vuotiaana ja ensimmäinen matsi oli reilu vuosi sen jälkeen. Tällä hetkellä matseja yhdeksän.
Ehdin tosin aiemmin kilpailla karatessa, jonka aloitin 13-vuotiaana. Mahtava kisaurani käsitti muistaakseni kolme matsia 14-18 vuoden iässä. Hävisin ne kaikki.