Jos kävi Genelle pahasti nii lepuuttakaa silmiänne tässä...

Näytti kun ois tippunut "ohi" kylkiluista. Oon ihan kokeen vuoks joskus 100kg laittanut vatsan päälle, penkkiä tehdessäni, eikä se edes tuntunut pahalta. Tokihan, tuossa "hieman" enemmän rautaa, mutta silti.

quaz sanoi:
Näytti kun ois tippunut "ohi" kylkiluista. Oon ihan kokeen vuoks joskus 100kg laittanut vatsan päälle, penkkiä tehdessäni, eikä se edes tuntunut pahalta. Tokihan, tuossa "hieman" enemmän rautaa, mutta silti.

Juu satasen pyörittelee melkein huvikseen mutta koitappa vaikka 180 kiloa. Alkaa jo makkarat väistymään.. Saati sitten 600 paunaa ;)

Gdane sanoi:
Juu satasen pyörittelee melkein huvikseen mutta koitappa vaikka 180 kiloa. Alkaa jo makkarat väistymään.. Saati sitten 600 paunaa ;)

Mä tiputin 320kg eli jotaki lähes 700 paunaa (10cm vapaasti) pallean päälle kun puristusvoima lähti ennestään kipeistä forkuita.. ei se niin pahalle tuntunu vatsassa, pitää vaan keskivartaalookin treenata et kestää pikku kolhut.. forkut venähti ja tulehtu - (se nyt tuhos seksielämän - sehän tässä syö miestä ainakin vähän aikaa..)

-H0

Gdane sanoi:
koitappa vaikka 180 kiloa. Alkaa jo makkarat väistymään

Juu, tuossahan on sitten videolla 3 markkaa ja tippuu jostain 15-20 sentin korkeudelta. On tosiaankin vaikea uskoa ettei käynyt mitenkään. Näyttäisivät nyt senkin että minkä näköinen äijä sieltä nousee ylös penkiltä, vai nouseeko ollenkaan omin voimin.

hzero sanoi:
Mä tiputin 320kg eli jotaki lähes 700 paunaa (10cm vapaasti) pallean päälle kun puristusvoima lähti ennestään kipeistä forkuita.. ei se niin pahalle tuntunu vatsassa, pitää vaan keskivartaalookin treenata et kestää pikku kolhut.. forkut venähti ja tulehtu - (se nyt tuhos seksielämän - sehän tässä syö miestä ainakin vähän aikaa..)

-H0

Siis no huh aika kova penkkaaja olet. Paljon raw penkki? :worship:

Kai varmistajat olivat mukana tilanteessa?

Tuo video on muuten linkitetty tänne aiemminkin. Tekee pahaa katsoa, mutta ei onneksi käynyt kovinkaan huonosti...

Tomppa85 sanoi:
Siis no huh aika kova penkkaaja olet. Paljon raw penkki? :worship:

En tiedä paljon raakapenkki on en tänä vuonna menny treenipainoissa ilman paitaa kertaakaan yli 200kg - eikä oo tarkoitus mennäkkään.

Tomppa85 sanoi:
Kai varmistajat olivat mukana tilanteessa?

Ei kerenny pojat mukaan - eipä se niiden vika ollu (yllätti se forkkujen periksi anto ittenikin ihan täydellisesti..)

-H0

Back
Ylös Bottom