Miksi ihmisten kesken tai täysi-ikäisten? Mikä sen määrittää? Ja ennen kuin sanot, että laki, niin ei joka maassa. Jossain maassa on ok yhtyä eläimeen ja toisessa alaikäiseen
En harrasta itse joka kerta seksiä lapsentekotarkoituksessa, koska olen mielihyvää tavoitteleva ihminen. Saman asian vuoksi myös nautin alkoholia, en maun vaan mielihyvän vuoksi. En kuitenkaan nauti huumeita nautinnon vuoksi... kummaa, koska voisinhan minä.
Onko homo jos yhtyy vankilassa toiseen miespuoliseen vain sen vuoksi, ettei ole naista tarjolla? Joku sanoo, että on ja toinen sanoo, että ei koska olosuhteet.... miksei kuitenkin voisi vain hanskata mielihyväkseen? Onko siis homo tai piilohomo?
Kai se ihminen näinkin kehittyneenä yksilönä vaan on hiffannut, että hei voin muutenkin vaan nussia, kun se on niin kivaa, mutta käytän ehkäisyä, ettei tule lapsia. Nykyään myös samansukupuolen kanssa seksi on ok, koska se tuo mielihyvää. Kenties tulevaisuudessa myös eläimien ja muiden, jota vielä pidetään tabuna.
Kaikkea kuuluu vaan ymmärtää ja ihmiskunnan muuttua.
Mieti kuinka siistiä olisi olla naimisissa lampaan kanssa ja olisi samat oikeudet, kuin homo- ja heteropateilla. Lämmin kumppani, jolta saisit maitoa vaikka aamupalajuustoon ja kahviin.
Kuollaankohan me ihmiset sukupuuttoon kuinka pian, kun kaikki heteroseksi loppuu ja toksisen maskuliinisen miehen siittiötkin on pahasta?