Jokin hyvä sali Turun alueelta

Käyn tällähetkellä eräällä Turun salilla Itäharjulla ja se ei koikeen sytytä mua ja nyt harkitsen salin vaihtoa. Olisko jollain ehdotuksia? Suht edullinen voi treenata rauhassa ja oikea sali ei hyvinvointikeskus ;)
Ei jaksaisi lähteä kiertelee kaikia Turunalueen saleja.

No niin. Pitää heti aukaista suuri suuni, kun tässä on asia, josta väitän tietäväni jotain :D.

Oikein hyviä vaihtoehtoja:
-Gym2000, josta saliarvostelu: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=56190
-Sali82 ja saliarvostelu: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=38466

Gym2000:lla on kyllä myös jumppia ja erillinen naisten sali, mutta rauhassa saa treenata miesten/sekapuolella. Suosittelen katsastamaan kerran molemmat paikat ja tekemään valinta sen perusteella! :thumbs:

Kahta en vaihda... ja toinen niistä on tietenkin Sali 82.

Moni muukin on näemmä samaa mieltä, joten satunnaista ruuhkaa ei voi välttää - mutta sopu sijaa antaa, ja avaimella pääsee salille vaikka keskellä yötä, jolloin treenirauha on taattu.

Kupittaan urheiluhallissa on hei tosi kiva ja raikas sali!! Ei hirmu iso mutta kaikki tarvittava löytyy! Ja hinnat ei todellakaan pahoja. Itse asun lahdessa mutta turku on tullut hyvinkin tutuksi vuosien varella kun täti asuu siellä :) Käyhän ihmeessä tsekkaa toi paikka ;) http://www.turku.fi/Public/default.aspx?contentid=23016

Suosittelen myös sali 82:sta, itse olen treenannut siellä jo vuosia. Kävin tutustumassa Gym2000:ssa äskettäin enkä pitänyt siitä, pieni ja niukemmin laitteita verrattuna 82:seen.

P&P Eerikinkadulla on hyvä! :) Sijainti siis keskustassa, 37e opiskelijalle kuussa. Isot tilat, paljon laitteita, vähän ihmisiä ja ihan oikea, kunnon sali (ei ole esim. mitään jumppia)!

hahaa tähän saatiin vastaus! Olen siis itse muuttamassa piakkoin turkuun ja juuri olin kyselemässä samaa asiaa. Fitnoora luki ajatukseni, kiitos tästä! ;)

Jos saan jatkaa tätä kyselyä, niin missä teidän mielestä on Turussa parhaat jumpat ja mielellään ja mielellään sieltä edullisimmasta päästä? En osaa Turussa vielä kovin hyvin liikkua, mutta keskustan ja sen lähialueet tiedän :D

Gym2000:lla on hyvät jumpat. Sali vaan tuppaa olemaan turhan täynnä, pari kertaa bodycombatissa on saanut oikeesti tähdätä, ettei osu kehenkään... Kesällä veti peilit pari kertaa täysin huuruun sen hiestä tulleen kosteuden takia. Ilmanvaihto ei siis oikein toimi. Pumpissa käyvät kaverit purnaa, että painot loppuu kesken liian suuren osanottajamäärän vuoksi?

Saleja on tosiaan kaksi, yhteissali ja yläkerrassa naistensali. Hyvin löytyy välineitä, ja kävijäkunta on (ainakin mimmien puolella) ihan kaikenkirjavaa. Opiskelijalle kuukausi (jumpat+sali) maksaa 48 euroa, halvemmaksi tulee toki ottaa esim. 3 kk kerralla.

Itse oon tykänny ihan törkeesti "Gymillä" (Gym2000). Oon vissiin välttäny pahimmat ruuhkat käymällä aamuisin. Nyt tosin on 2kk saamattomuustauko ja sitä ennen melkein vuoden saamattomuustauko 2kk motivaatiopuuskilla hetkittäin...Hirveä hinku salille, mutta ei millään saa itseään raahattua sinne. Yliopistolla on myös sali, mutta vaikka se näin opiskelijana halpa oliskin, niin ei jotenkin lämpene ajatukselle.
Kannattaa siis käydä ihan tsekkaamassa mainittuja paikkoja! Kaikista saleista oon itse ainakin kuullu hyvää ja en usko, että mikään noista on huonompi kuin toinen. Sinne sitä kuitenkin suuntaa missä oma kysyntä kohtaa tarjonnan ;) Tsemiä salin löytämiseen!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom