Joint 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J2M
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vaimolla vihoittelee polvi. Ostettiin tuota ja eipä tunnu auttavan.
-J-

Kokeile esim. Optimum Nutritionin Glusamine plus CSA Tabsia. On toiminut ainakin mulla.

Mitähän siinä muuten edes on? Ja paljonko?
4 tabua/päivä sisältää (120/purkki):
- Glukosamiinisulfaatti 1200mg
- Kondroidiinisulfaatti 1200mg (hainrustouute)
- Sitruunaverbauute 1000mg
- MSM 450mg

Optimum nutrionin tuotteessa ei ole sitruunaverbaa eikä MSM:ää (mitä ikinä se sitten onkaan?). Toisaalta glukoa ja kondroinia siinä on hieman enemmän per päiväannos.

Oma fiilis on että Joint2 saattaa toimiakin (odotus sen toimivuuteen oli :david: ). Jompi kumpi ko. tuotteista menee varmasti uudelleen ostoslistalle.

Käsittääkseni noita pitää syödä sen 1kk ennenkuin alkaa mitään edes huomaamaan. Joten aikaa vaatii.

Ei paha. Mutta kalliiksi tulee vetäistä se kolmen kuukauden kuuri jolla todellista tehoa on.

Hmmmm... ja mitähän tuo sitruunaverbauute oikein on, en ole sellaisesta ennen kuullutkaan. MSM on jokin rikkiyhdiste jonka vaikutuksista ollaan vähintäänkin useaa mieltä. Itse kyllä pitäydyn toistaiseksi kevättalven glukosamiinikuurissani (3kk, 1500mg/vrk). Tehoaa tai ei, mutta eipä ole kuluneet polvet juurikaan pottuilleet. Saattaapa johtua myös siitä, että olen treenaillut reisilihakset kuntoon - vähintään yhtä tehokasta kuin mitkään jauheet.

Nostetaas ylös, onko tullut kokemuksia "nivel auttajista" ?? Mikä on toiminut parhaiten tai edes jotenkuten?
Muutama mun kaveri joskus popsinu noita Jointteja, ja sanonu että autto olkapää vaivoihin.

Itse en oo vielä syöny mitää tommosia, mut olkapää kyllä on ajoittain kipee. Ehkä noista olis apua.
Kai niitä voi "terveetkin" ihmiset syödä pitääkseen vaivat mahdollisesti loitolla.

Ja söihän se Ronniekin siinä pillerivideossa Joint Commandia :whip:
Tosin en löytäny googlella kyseisestä tuotteesta mitään infoa, mistä lie ronski tuota saanut. :)

Menee vähän ohi mutta kun sattuu olemaan syömätön purkki kaapissa. Olisiko tästä tai jostain muusta lisäravinteesta apua rintlihasleikkauksesta toipumiseen. Rintalihaksen yläpäätä kun yritetään "kasvattaa" takaisin kiinni olkavarteen ankkureiden avustamana.

Mitä inkkari meinaat? Ihan vapaastihan tuota on ollut iät ajat myynnissä. Respalla saa apteekista 1/3 luontaistuotekauppojen hinnoista. Itselläni on useampi sata nappia Arthryliä nivelrikkoon, reseptillä luonnollisesti. Säästyy pitkä penni.

niin olen huomannut että jointti2 on ollut myynnissä, silloinkin kun jossain terveysuutisissa annetaan milloin minkäkinlaista tietoa, että glukosamiinisulfaatti reseptillä tai ilman.

en ole seurannut kovinkaan tarkasti. aikoinaan ihmetytti tuo.

Paikallisesta tarjoustalosta bongasin eilen msm-powderia. Pikaisen googlekierroksen jälkeen tuote on vissiin tarkoitettu jonkinlaisiin nivelongelmiin lähinnä hevosille, mutta myös ihmiset voi käyttää.
Onko kellään tästä aineesta kokemuksia?

http://nitima.com/product_details.php?p=2478
Ihan ihmisillekkin tarkotettu msm on niin halpaa, että osta mielummin sitä. Esim. Finmaxin tuote on lähes ilmasta.
Yksinään msm ei varmaan riitä nivelten hoitoon. Jonkus, kun noita niveltuotteita vertailin enemmänkin, niin päädyin siihen, että toi Joint2 on parasta hinta/laatu suhteeltaan.

Tuli pari vuotta testailtua noita eri nivelvalmisteita (joint2, joku glucosamine valmiste, msm...) ja tulin siihen tulokseen, että saattavat marginaalisesti nopeuttaa toipumista, jos on joku pieni, ohimenevä niveltulehdus? Ei ainakaan rajummissa ongelmissa näkynyt vaikutusta vaikka mätti useamman purkin.

Itsestään selvää, että jos taustalla on joku rakenteellinen vika, niin ei siinä glukosamiinit auta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom