Joey Swoll

Mä seuraan Joey Swollia Instagramin puolella ja ollaan muutamasti viestitelty jotain body-aiheista asiaa. Instagramin puolella ainakin on erittäin aktiivinen päivittäjä, joka päivä tulee siis jotain kamaa siltä sivuille. Instan käyttäjiä suosittelen siis hänet lisäämään listalleen, löytyy nimellä joyeswoll30 kun laittaa Instagramin hakuun.

Kova on kunto, ja jotenkin ihailtava asenne muutenkin ainakin mitä sen jutuista osaan sanoa. Positiivinen, erittäin motivoiva ja tsemppihenkinen tyyppi, ottaa myös "tavikset" huomioon :worship:

Facebookissa jos haluaa tykätä hänen sivustaan niin virallinen fanisivu on https://www.facebook.com/joeyswoll

312404_554588324571065_450765269_n.webp

"This is why I love what I do! While killing my #LOSERWORKOUT tonight this young man Tony, a loyal and longtime follower, recognized me and humbled me to say I was his number one inspiration to change his life, get in shape, and eat healthy.... To date, he has lost over 200lbs down from well over 500!!! WOW! The funny thing is that Tony thinks I'm HIS inspiration when in reality, his will power and "never give up, I will achieve" attitude is what truly inspires me. Tony can proudly say "Somebody please#TRAINHARDERTHANME...""

No onhan ne selkeesti jäljessä

Vois olla isommatkin joo, mutta en mä nyt sentää kyselis että "missä sen jalat" :)

76203_478860482145191_299314500_n.webp

On se niiku ihan "Beautiful Body" niinku kuvassakin mainitaan.

Tossa shortsikuvassa näytti vaan niin ohkasilta.

Oon samaa mieltä ellei kuvaa kyttää. Joeylla on esim. pohkeen malli sellainen että toisessa jalassa se tossa mun ekassa postaamassa kuvassa näkyy paljon selkeämmin kun tulee reilusti tonne sisäpuolelle. Edellyttää vaan että joutuu kuvaa katsomaan tarkemmin. Lähempi jalka näyttää ohuelta, toinen ei ja pohje erottuu hyvin.

Toisaalta, pohkeet etenkin on aika monilla paskat. Mut mun mielestä iha jeez koivet. Kyllä niissä lihaa on. Esteettinen kaveri.

Tää on vissiin aika nuorikin kaveri tai jotain, näyttää ainakin?

Mutta muuten lihasmassalta tuossa nyt ei ole mitään ihmeteltävää, jos katsotaan muita jenkkilän kansallisen tason kisaajia.

Tä taitaakin olla enempikin vaan sellanen mallipoika

Pelkäks "mallipojaksi" melkosessa kondiksessa.

Onko tää äijä kilpaillu bb:ssa tai onko koskaa ees aikeissa nousta lavalle?

On kilpaillu mun käsityksen mukaan useastikin. Google kertoisi varmaan lisää jos jaksat etsiä ihan itse ;) Jotain sen kuvia oon nähnyt missä on ollut eri kisoissa pokaali kädessä ja paristi voittanut overallin. Kai se aika hyvin on pärjännyt osallistumissaan kisoissa ainakin sen perusteella mitä oon ite siitä bongannut, mutta pääasiassa tekee kai noita mainos/pt ym. hommia eikä yritäkään mitään PRO-kortteja tavoitella.

Jenkeissä peli on kovaa. Siellä on hemmetisti tosi kovassa kunnossa olevia tyyppejä.

Back
Ylös Bottom