Joensuun Pakkismiittinki 2011

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Tjooh, itselle tuli menoa 21.1. lauantaille, joten miittiintulijoita olisi aiempin ilmoittautumisten (toivottavasti pitävät vielä paikkansa) seuraavasti:

14.1. hyrre, jatkis, sumppari, dragon
21.1. jatkis, dragon, bicho

Tepe ei maininnut, että pääseekö 21.1. ja Artemiksen kohdalla ei tiedä kummastakaan.

Jos ilmoittautumistilanne ei tuosta enää muutu (21. päivälle ei tule enemmän sakkia), niin kai sitä voisi pitää miitin ensi lauantaina Jatkiksen alkupostissa kertomalla kaavalla?

Eipä ole paljoa miitistä nyt hiiskuttu. Lähinnä tietysti minun moka, kun en ole asiaa nyt myllyttänyt eteenpäin, kun kerran rupesin aikatauluttelemaan. Mutta lauantaille tuskin on enää miittiä tulossa..?

Järkkäilkää toki tuolle 21.1. lauantaille, itse en osaa sanoa omasta osallistumismahdollisuudesta mitään tarkempaa, ehkä iltapäivän osalta pääsisin mukaan.

Koska olen uusi Joensuussa enkä tunne täältä ketään esitän vienon toiveen että joku koittas uudelleen pistää miitin pystyyn. Ois kiva tutustuu porukkaan ja saada ehkä jopa satunnaista treeniseuraa.

Koska olen uusi Joensuussa enkä tunne täältä ketään esitän vienon toiveen että joku koittas uudelleen pistää miitin pystyyn. Ois kiva tutustuu porukkaan ja saada ehkä jopa satunnaista treeniseuraa.

Siehän voisit alkaa järkkäämään, kun selvästi intoa on :) Meikä ainaki tulee messiin.

No. Ehdotan että kokoonnumme lauantaina 12.1.2013 (koska joulukuussa kaikilla on kuitenkin hillitön kiire). Ja jospa sitten ohjelmana olisi jo tuo aiemmin ehdotettu treeniä, ruokaa ja vaikka sitä keilausta. Sali- ja ruokapaikka-ehdotuksia otetaan vastaan.

Hiljaista näyttäisi olevan uuden kokoontumisen osalta.... :rolleyes: No, itsekin olen valitettavasti muualla kyseisenä lauantaina. Mutta jos nyt jonkinlaisen miitin saa jossain vaiheessa järkättyä, niin siellä nähdään. :)

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Itse tajusin vasta nyt, että tässä keskustelussa olikin jo tänä vuonna (2013) kirjoitettuja viestejä. Otsikko Pakkismiitinkin 2011 hämää aika paljon ja veikkaan, et sen takia moni ei luekaan tätä ketjua. Joku vois aloittaa uuden ketjun esim nimellä Pakkotoisto meeting 2013 niin saattais niitä kiinnostuneita ruveta löytymäänkin kun viestiketjuun eksysi enemmän porukkaa kun eihän ketään kai kiinnosta lukea 2011 vuoden ketjua. Eikö vain ?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom