Joensuun Pakkismiittinki 2011

Jatkuvuus

Tuukka Heikkinen
VIP
Olisiko jengiä miten tulossa paikoille, jos pidettäisiin kokoontumisajot Joensuussa marraskuun 19. päivä? Etupäässä pakkiksella olevaa jengiä, mutta voi toki ottaa punnustennostaja kaveritkin mukaan.

Karkeesti ohjelmasta:

1. Treenit jollain keskustan salilla
2. Ruoka (kokonaisen sian grillaaminen metsässä) tai haluttu ravintola
3. Illanvietto + siihen liittyvää ohjelmaa esim. geilaus

Vois olla, että ensi viikko on vielä ilmottautumisaikaa tästä päivästä lähtien ja sit päätetään pidetäänkö vai eikö pidetä.

Ilmoittautumiset tähän ketjuun, kiitos.

Minulle käy 19. päivä, vaikka myös Areenalla oleva vapaaotteluilta kiinnostaisi.

Jos tuntuu, että kyseinen päivä ei onnistu, niin Doodlella on aika kätevä sopia aikatauluja -> ei tarvitse käydä pitkää keskustelua arpoen kelle käy kukin päivä vaan kyselynpystyttäjä latoo ajat tiskiin ja muut poimii itselleen sopivat.

Onks näitä Joensuussa enne onnistuttu pitämään? Ainaki tään yrityksen perusteella aika heikolta näyttää.

Saanks mä tulla kuokkimaan vaikken sinne suunnalle sijoitukkaan kuin vierailevana tähtenä silloin tällöin?

Edit. Tepen toiveesta korjataan, että tulevana Joensuulaisena :)

Tein Doodleen kyselyn, käykää vastailemassa, kunhan tammikuun aikataulut alkaa selvitä.

http://www.doodle.com/8yft3mt23ya3yux6

Eli heittäkää nimimerkki ja sopivat päivät miitille. Lisäsin mukaan myös (Kyllä)-vaihtoehdon eli "jos tarve vaatii". Katsoo sitten vuodenvaihteen tienoilla, että mikä sopii mahdollisimman monelle ja lyödään päivää lukkoon.

Vähän on päässyt unohtumaan tämäkin. Tämän viikon lauantai tullee liian äkkiä, mutta entäpä tuo 14.1. eli ensi viikolla? Näyttäisi käyvän kolmelle, jotka tähän mennessä ovat äänestäneet Doodlessa. Tosin kolmestaan ei ehkä vielä kannata miittiä järjestelllä. Lähettelen vaikkapa yksityisviestit tähän ketjuun vastanneille, jos saataisiin mukaantulijoita. Jos muutkin vaikka kyselisivät joensuulaisia pakkistyyppejä kurkkaamaan tätä threadia, itse en sakkia pahemmin tunne, niin en osaa kutsua. Jos vaikkapa sunnuntaina klo 15:00 mennessä löisi lukkoon sen, että onko ensi lauantaina miittiä vai ei. Tai sitten mahdollisesti 21.1. lauantaina, mikäli se saa enemmän ääniä.

Back
Ylös Bottom