Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itsekin olen nyt syksyllä Joensuuhun muuttamassa opiskelemaan yliopistoon, ja kaipaisinkin vinkkejä hyvistä (ja opiskelijabudjettiin sopivista) kuntosaleista Joensuussa.
Itsekin olen nyt syksyllä Joensuuhun muuttamassa opiskelemaan yliopistoon, ja kaipaisinkin vinkkejä hyvistä (ja opiskelijabudjettiin sopivista) kuntosaleista Joensuussa.
Löytyykös Joensuusta minkäänlaista kamppailuvarustekauppaa?
Moro Joensuu, täällä yksi tuore paikkakuntalainen.
Onko kellään Karsikon Kuntoaitasta kokemuksia? Olisi sijainniltaan meikäläiselle aika passeli.
Mainostetaan taas Joensuun punttipoikien salia Noljakassa. 125€ per vuosi.Paljon vapaita painoa, vähemmän hilavitkuttimia.
Onko kellään Karsikon Kuntoaitasta kokemuksia?
Kuntoaitta käyty ja koettu. Ihan tunnelmallinen, mutta se ei ihan riittänyt.
Energyllä kerkesin myös jo käymään. Sain kuukauden jäsenyyden tonne duunista, niin siellä pitäis ainakin kuukausi pyöriä. Mihinköhän aikaan tonne yleensä mahtuu jo hyvin treenaamaan? Eilen erehdyin 15 aikaan, aattelin kerkeäväni suurimman ruuhkan alta... Väärin.