Joensuun Pakkislaiset

Jou, jenssiläinen nainen liittyy joukkoon - treenaan Foreverillä (ex Kuntokeskus Kaisla). Tykkään salin ilmapiiristä, varustetaso mulle just passeli - tosin nyt ilmeisesti heinäkuussa vaihtavat kaikki laitteet uusiin Technogymin vempeleisiin, joten saa nähdä mitä kaikkea tulee... Ite tosin treenaan 90-prosenttisesti vapailla painoilla, joten hifistelylaitteet ei sinällään omia treenejä tuu juurikaan hetkauttamaan...

Jou, jenssiläinen nainen liittyy joukkoon - treenaan Foreverillä (ex Kuntokeskus Kaisla). Tykkään salin ilmapiiristä, varustetaso mulle just passeli - tosin nyt ilmeisesti heinäkuussa vaihtavat kaikki laitteet uusiin Technogymin vempeleisiin, joten saa nähdä mitä kaikkea tulee... Ite tosin treenaan 90-prosenttisesti vapailla painoilla, joten hifistelylaitteet ei sinällään omia treenejä tuu juurikaan hetkauttamaan...

Mitenkäs ruuhkainen paikka tuo Kaisla on? Ilmeisesti sieltä löytyy myös vapaita painoja ihan hyvin? Pitäisi harkita treenimotivaation lisäämiseksi toista paikkaa tuon Energyn lisäksi, vaikka sen aukioloajoissa onkin omat hyvät puolensa.

Vähän riippuu millon sinne tarjoutuu, aamupäivä ja iltapäivä on ollu aika rauhallisia, eilen kävin klo 14 aikaan ja mun lisäks oli ehkä kymmenen muuta. Mutta koskaan ei oo tullu sellasta tilannetta (ellei lasketa tammikuun "uusi elämä" ruuhkia :D ) ettei mahtuis settiään tekemään. Vapaita painoja on riittävästi, en tosin tiedä Energyn tilannetta joten paha vertailla. Itse kävin joskus Energyyn tutustumassa ja totesin, että ite tykkään tollasesta vähän pienemmästä salista, mistä kuitenkin löytyy kaikki tarvittava.

Energyn aukioloajoista mulla ei oo tietoa, mutta Kaislallakaan ei oo tullu eteen tilannetta, että oisin halunnu mennä treenaamaan mut se ois kiinni :D Kortilla pääsee 5-22 sisään, ja 23 napsahtaa hälyt päälle. Ja ne napsahtaa tosiaan TASAN klo 23.... Mistäkö tiedän? Noooh, kerran lähdin salilta minuutin yli :D

Kiitti infosta! Sehän kuulostaa sitten ihan hyvältä. Pitänee käydä testaamassa. :) Energyllä on tosiaan laitevalikoima aika loistava.

Se on tosiaan kortilla auki ihan vuorokauden ympäri. Eikä sillä normaalisi ole niin väliä kun töissä joutuu käymään, mutta näin kesälomalla kun tahtoo vuorokausirytmi vaihdella paljon, niin kiva kun ei tarvitse katsoa kelloa jos on aika mennä salille. Eikä sieltä ole sitten kiire poiskaan, eli ei tarvitse varoa noita hälytyksiäkään. :)

en tiennykään et se on ympäri vuorokauden auki! Varmaan ihan hyvä niille, jotka tekee vuorotyötä tai muuten vaan ovat yöeläjiä :)

Yo! Mihis Joensuun keskustaan pääsis huomenna aamupäivällä treenailemaan,mitä tuossa äsken paria paikkaa tsekkasin niin vastaanotto aukee vast iltapäivällä.mites toi evo,vai mikä Se oli,pääseekös sinne vaan kertamaksulla kun en löytänyt kuin kuukausihinnan?

Ei täältä löytyis kettän treenikaveria kaipaavaa ihmistä joka jumppailis Viilingissä? Ite muutin pari kuukautta takaperin tänne ja kaipailisin treenikaveria mukaan rimpuilemaan. Saa olla kumpaa sukupuolta tahansa, kunhan meno on lepponen ja treenit kulkee. Itse siis olen parikymppinen miekkonen ja punttitaustaa jo useammalta vuodelta. Pistelkää vaikka yv:tä jos kiinnostaa! :)

Hugi liittyy tänne nyt viimeinkin.

3 vuotta tullu pyörittyä BB-Gymillä nytten ja aluksihan se oli aika naurettavaa treenailua itsellä kun olin pitkään selän ja olkapään takia poissa urheilusta. Omat tekniikat saattaa näyttää jollekkin omituiselta mutta pakko on vähän noita ongelmakohtia yrittää kiertää. Koputan puuta että sain alaselän kuntoon nyt lopullisesti ja jos ton olkapään sais viel...

Melkoinen moottoriturpa oon et tervetuloa juttelemaan ihan mistä vaan :D

Treenikaveria vaan ei ole jonka kans pääsis säännöllisesti treenailee et jos joku muu tarvii nii laita yv:t.

Vieläkös sinä treenailet Foreverillä ? Tuleeko käytyä useinkin ? Itsekkin käyn siellä neljästi viikkoon :rock:

Joo mulla kans tapana käydä vähintään neljästi viikkoon, nyt vaan on ollu opiskeluissa opetusharjottelua viimesen kuukauden ajan enkä oo ehtiny salille kolmen viikkoon :( Mut ens viikosta alkaen taas normirutiini päälle! :rock:

Mihkäs suosittelisitte reissumiestä menemään reenailemaa Joensuun alueella.
Tosiaan meinaa puskea treenitaukoa, jota kuuppa ei enää meinaa kestää ja reissuhommissa nykyään..Lintulahdessa majotun ja kasilta vasta työpäivä loppuu..
Ongelma on tosiaan se, että noi kaikki salit näyttää menevän 20-21 kiinni ja ei oikein jäsenkorttia tms.himota ottaa kun 3krt/vko kerkeisin käydä treenaan, to lähtö aina keski-suomeen..halpakin pitäisi olla jne.
Taitaa mennä hiukka hankalaksi..googletellut noita teidän saleja, mutta keksiskö joku heittää vinkkiä.

Joensuussa Evolla ainakin oli sellanen tarjous kun liityin että heinä- ja elokuun saa puoleen hintaan eikä ollut liittymismaksua, en tiiä onko enää voimassa. Ei tarvii pitempää jäsenyyttä. Auki 5-24.

Jos muistan oikein Energyllä oli elokuun ajan 3e kertakäynti, (en oo varma oliko koko elokuu) kun lehdessä oli ilmoitus jokunen päivä sitten.

Edit eipähän siinä varmaan oo ketään päästämässä sisään Energyllä illalla.

Niin tonne evolle ei siis mitään 10krt.korttia. tollanen kuulausi kortti ei oikein tällasessa reissuhommassa pelitä, kun ei aina sata varmuutta oonko esim.ens vko täällä vai jossain muualla päin jne.useita eri työmaita samaan aikaan eripuolilla suomea.

Ei kukaan pakkislainen joka käy tollasella myöhempään olevalla salilla olis sen verran pahis ja rikkois kaikkia sääntöjä ja lakeja, että päästäis mut samalla ovenavauksella "pummmilla" salille voin aina kertamaksun maksaa näppiin ☺

Terve. Joensuun seudulla majailen minäkin. Pyhäselän seudun kuntosalit käytössä. Halvalla pääsee, 45 euroo vuos opiskelijalle ja on monta salii valittavana :D

Back
Ylös Bottom