JimTV: Uskomattomat videot

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kaupunki
Vantaa
Muutkin varmaan seuraa näitä? Sen verran sairaita että pakko tehdä tredi.

Äskenkin jätkä säästi nännilävistyksen verran rahaa ja antoi kaverin ampua ilmakiväärillä reiän.

Tekee pahaa katsoa näitä :D

Pahimpia ovat noi skeitti- ja lumilauta jutut ja kun tullaan kasvot/pää edellä maahan. Hyi saatana!

En kyllä tiedä, ei tota varmaan ihan täysjärkinen ihminen voi katsoa.

No, jokainen voi itse miettiä onko tuollainen nyt ihan järkevää.
Siinä ois aika vähän niitä uskomattomia videoita jos kaveri siinä kelailis että "hmm..pitäsköhän ampua ilmakiväärillä nänniin...No mutta eihän se olisi järkevää. Jätän väliin." :P

Täysin paska ohjelma. Tuo amerikkalaistyylinen hehkutus, samojen asioiden kelailu tuhanteen kertaan jne on täyttä skeidaa. "Omg, teko olisi voinut jäädä hänen viimeisekseen"...

Itsekkin tulee seurattua. Paras jakso on omastamielestäni ollut se eläin onnettomuuksia käsittelevä. Myös se jakso missä kanootilla koskea laskenut mies kuoli, oli hyvä.

Viime jakso ei kyllä mikään älyttömän hyvä ollut, mutta ihan katsottava kumminkin.

onks tää se sama jossa on mm. pätkiä joistain luonnonilmiöistä? Se ainakin tulee JIM:llä jos oikein muistan joskus perjantaisi-iltaisin mitä oon duunissa kattellut..ei sillee et olis luppoaikaa mut..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itsekkin tulee seurattua. Paras jakso on omastamielestäni ollut se eläin onnettomuuksia käsittelevä. Myös se jakso missä kanootilla koskea laskenut mies kuoli, oli hyvä.

Viime jakso ei kyllä mikään älyttömän hyvä ollut, mutta ihan katsottava kumminkin.

Kuollut? Mun mielestä tää ohjelma on just että on selviydytty kovista asioista mitä on tapahtunut.

Ja viimejakso oli aikas paska, pelkkiä tappeluita tai viuhahduksia paskalla kuvanlaadulla.

Rasittavaa tuossa ohjelmassa on se, että samoja pätkiä kelataan edestakaisin. Saman sisällön saisi suomalaisille tuotettua 15 minuuttiin.

Kuollut? Mun mielestä tää ohjelma on just että on selviydytty kovista asioista mitä on tapahtunut.

Ja viimejakso oli aikas paska, pelkkiä tappeluita tai viuhahduksia paskalla kuvanlaadulla.
Kyllä se kosken laskija kuoli. Kolme kertaa taisi yrittää kääntyä sillä kanootilla ennen kuin hukkui.

Myös ensimmäisessä jaksossa se norsu tömisteli yhden sirkuksen työntekijän hengiltä, kun tämä henkilö lähti kaveriaan pelastamaan.

Back
Ylös Bottom