Jelppade

Liittynyt
6.5.2018
Viestejä
4
Kertokaas joku hyvä 2 jakoinen ohjelma, kun aloitan ensi viikolla thaiboxingin, joka on maanantaisin ja keskiviikkoisin. Tavoitteena olisi siis käydä tiistaina ja torstaina salilla niin, että saisi vähän lihasta kasvamaan siinä sivussa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei sillä thainyrkkeilyllä sitten ole mitään väliä asian suhteen. Se tosin häiritsee lihasten kasvatusta, joten sitä ei kannata tehdä kovin paljon, jos haluaa muskelimieheksi.

Voit kuitenkin valita minkä hyvänsä kaksijakoisen ohjelman, eikä sillä ole thainyrkkeilyyn liittyen mitään väliä. Näitä on pakkiksen treeniosio täynnä.

Peruskuntoa jos haluat kasvattaa, niin se tapahtuu tasavauhtisilla pitkillä aerobisilla harjoituksilla. Näidenkin tekeminen haittaa lihaskasvua.
 
Haittaako aerobinen lihaskasvua jos sen kuluttamat kalorit syö aina takaisin ja ei vedä lihaksia aerobisessa piippuun kovilla vedoilla? Tuosta olen kuullut toisenlaisiakin mielipiteitä
 
Sitä on se pari kertaa viikossa tunnin treenit, että ei silleen paljoa. Mutta haluaisin siis saada jonkun fiksun ohjelman mitä tehdä parina päivänä ja millä saisi vedettyä tehokkaasti koko kehon läpi.

Ja luulen myös että saadaan lihas kasvamaan, vaikka tuleekin paljon aerobista liikuntaa. Syö tuhdisti ja terveellisesti, niin luulisi riittävän. Tavoitteena ei siis ole mikään Ronnie Coleman kroppa.
 
Kertokaas joku hyvä 2 jakoinen ohjelma, kun aloitan ensi viikolla thaiboxingin, joka on maanantaisin ja keskiviikkoisin. Tavoitteena olisi siis käydä tiistaina ja torstaina salilla niin, että saisi vähän lihasta kasvamaan siinä sivussa.

Moro

Ite en ainakaan tykkää tehdä jalkoja enkä hirveästi edes suosittele sitä, jos käy thainyrkkeilytreeneissä. Välillä otan kyykkyä ja teen lyhyitä sarjoja enkä millään isoilla painoilla. Polvet alkavat ilmoitella aika nopeaan, jos tekee kovia jalkatreenejä thainyrkkeilyn ohella. Samoin potkut lähtee iloisemmin, kun ei ole jalat jumissa. Vatsoja tulee tehtyä paljon thaikkutreeneissä, joten niitäkään ei salilla tarvitse tehdä. Tekisin ja teen itse about näin;

Päivä 1

Penkki/Vinopenkki 3-5*6-8 (riippuu vähän onko treeneissä paljon punnerreltu. jos on niin teen penkissä lyhyitä sarjoja)
Pena/Vinopena kp. 3*8
Pystypunn. tanko/kp. 4*6-8
Viparit siv. 3*8-10
Dippi/ranskis 4*6-8


Päivä 2

(Kyykky) (5*5, teen n. 1krt/3vko)
Mave 5*5
Leuat 5*5-8
(Alatalja) 3*8
Hauis tanko/kp. 4*8


Jotakuinkin noin! Teen itse noi liikkeet tosi hallitusti, eli haen hyvän tuntuman treenattavaan lihakseen. Kilpailevalle ei mikään järkevä ohjelma/tyyli tuo, mutta jos haluat lihasmassaa ja että myös thanyrkkeilytreenit kulkee joten kuten niin ihan toimiva systeemi.
Jos treeneissä on ollut kovia lihaskuntoharjoituksia, niin olen karsinut salilla tehtävistä liikkeistä tarpeen mukaan.
En tekisi sarjoja loppuun vaan jättäisin kaikissa pari kolme toistoa vajaaksi, jotta thaikkutreeneissä olisi herkkyys suht kohdillaan eikä ihan tönkköä meininkiä.
Muista venytellä! Ja silleen rauhallisesti eikä mitään perussuomalaista hampaat irvessä venyttelyä vaan koita rentoutua venyttelyn aikana.
Jaksotan myös siten, että välillä vedän pelkkää punttia ja thainyrkkeilyn jätän vähemmälle ja välillä taas toisin päin. Ihan fiiliksen mukaan menen, kun ei tässä enää mitään kuuta taivaalta tuoda.
 
Back
Ylös Bottom