pexxi
Mode
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
PikkuEero sanoi:Ei tuo Beyoncé nyt niin pahalta näytä. Minä tykkään.
Amerikan Jeesus sanoi:Hirvee läskiperse tuo on! Tai pikemminkin selästä alkaen läski.. kuvottaa nuo läskit tuolla selässä :urjo:

Herääppä Amerikkalainen Jeesus tähän todellisuuteen. Jos Beyonce on sinun mielestäsi läski, niin veikkaanpa, että tulet kokemaan elämässäsi monia pettymyksiä. Siis sitten, kun aloitat naisten kanssa liikuskelun.Amerikan Jeesus sanoi:Hirvee läskiperse tuo on! Tai pikemminkin selästä alkaen läski.. kuvottaa nuo läskit tuolla selässä :urjo:
lej sanoi:Tossa ei nyt vielä ole niin paljon ehkä edes rasvaa, vaan johtuu myös luustonsta ym. Noilla tummilla tyttölöillähän se rakenne on vähän erilainen.
En mäkään mistään uskomattomasta läskiperseestä tykkää. Kuvottavaa tuo ei ole, mutta vähän tiukempikin voisi olla. Ei mua kyllä teinilattapersekään miellytä.ironchef sanoi:Mulle on yks lysti onko tuo vaikka umpipuuta taikka norsunluuta, ku ei tykkää niin ei tykkää...
No voi ei, Beyonce pettyy varmaan kamalasti!ironchef sanoi:No kyllä tuo mun silmään hieman hoitamattomalta perseeltä näyttää enkä tollasta mieluusti katselisi.
ironchef sanoi:No kyllä tuo mun silmään hieman hoitamattomalta perseeltä näyttää enkä tollasta mieluusti katselisi. Vaikka suurimmalla osalla suomalaisista naisista tuollaisen ja pahemman omistaa, niin ei se siitä mitenkään "pakko tykätä kauheesti" -juttua tee. :2: