Jay-Z ja Beyonce offilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu

pexxi

Mode

Liitteet

• jayz and beyonce2.webp
    jayz and beyonce2.webp
    32 KB · Katsottu: 1 687
No nyt en ihmettele jos Antti Jokinen sanoo pienentävänsä "photoshoppaamaalla" tähtösten periä... :rolleyes:

Eihän starojenkaan tarvitse aina näyttää samalta kuin musiikkivideoissa!

Hyi ssssssaaa.... joo. taitaa se meikki tehdä beyoncenkin kohdalla ihmeitä. Onhan sen nyt aina tienny, että jay-z on tommonen vähän punkero mutta beyonce on päässy pahemman kerran rupsahtamaan.

No ehkä se on vaan offilla.

PikkuEero sanoi:
Ei tuo Beyoncé nyt niin pahalta näytä. Minä tykkään.

Hirvee läskiperse tuo on! Tai pikemminkin selästä alkaen läski.. kuvottaa nuo läskit tuolla selässä :urjo:

Amerikan Jeesus sanoi:
Hirvee läskiperse tuo on! Tai pikemminkin selästä alkaen läski.. kuvottaa nuo läskit tuolla selässä :urjo:

Siis valases minua että mitkä ihmeen läskit. Normaalikroppainen nainen. Jopa pikemminkin mielestäni aikamoinen helmi.
Beyoncé :kuola:

Ei kai tossa kropassa nyt mitään kummallista, pientä retentiota ehkä...ilman meikkiä eukko näyttää bill cosbylta...

Amerikan Jeesus sanoi:
Herääppä Amerikkalainen Jeesus tähän todellisuuteen. Jos Beyonce on sinun mielestäsi läski, niin veikkaanpa, että tulet kokemaan elämässäsi monia pettymyksiä. Siis sitten, kun aloitat naisten kanssa liikuskelun.

index.php

No kyllä tuo mun silmään hieman hoitamattomalta perseeltä näyttää enkä tollasta mieluusti katselisi. Vaikka suurimmalla osalla suomalaisista naisista tuollaisen ja pahemman omistaa, niin ei se siitä mitenkään "pakko tykätä kauheesti" -juttua tee. :2:

Mun silmiä kirvelee eniten noi jayziin uimashortsit. Kuka idiootti on noikin keksinyt? Nykyään kaikilla on tollaset teltat päällä rannalla. Varmaan tosi kivaa kun tollanen märkä tuulipuku linttaantuu reisiin. Onko muoti lähtöisin:

a) Siitä että pieni penis ei näy teltan alta?
b) rintahabatreeni riittää rantajellonalle kun jalat voi piilottaa?

En ymmärrä en.

Kyllä useimmissa tapauksissa saa olla vaihtamassa 18-vuotiaaseen tässä maassa muutaman vuoden välein jos tota persettä pitää kriittisenä rajana. Tarkoitan sitä, että kävelkää huomenna kaupungilla silmät auki. Tossa ei nyt vielä ole niin paljon ehkä edes rasvaa, vaan johtuu myös luustonsta ym. Noilla tummilla tyttölöillähän se rakenne on vähän erilainen.

lej sanoi:
Tossa ei nyt vielä ole niin paljon ehkä edes rasvaa, vaan johtuu myös luustonsta ym. Noilla tummilla tyttölöillähän se rakenne on vähän erilainen.

Mulle on yks lysti onko tuo vaikka umpipuuta taikka norsunluuta, ku ei tykkää niin ei tykkää...

ironchef sanoi:
Mulle on yks lysti onko tuo vaikka umpipuuta taikka norsunluuta, ku ei tykkää niin ei tykkää...
En mäkään mistään uskomattomasta läskiperseestä tykkää. Kuvottavaa tuo ei ole, mutta vähän tiukempikin voisi olla. Ei mua kyllä teinilattapersekään miellytä.

ironchef sanoi:
No kyllä tuo mun silmään hieman hoitamattomalta perseeltä näyttää enkä tollasta mieluusti katselisi.
No voi ei, Beyonce pettyy varmaan kamalasti! :hyper:
Niinhän se on, että jotkut tykkää, että naisen perse näyttää samalta kuin teini-ikäisellä pojalla. Toiset taas vähän muodokkaammasta.

ironchef sanoi:
No kyllä tuo mun silmään hieman hoitamattomalta perseeltä näyttää enkä tollasta mieluusti katselisi. Vaikka suurimmalla osalla suomalaisista naisista tuollaisen ja pahemman omistaa, niin ei se siitä mitenkään "pakko tykätä kauheesti" -juttua tee. :2:

Juurikin näin. Tuossa kuvassa näyttää kyl aika kehnolta. En taitas panna... tainnoh...

Höh, pojat menettää yöunet ja erektion kun näkevät normaalipainoisen ja -kuntoisen naisen. Pärstäkin on kuitenkin reilusti keskivertoa parempi.

Back
Ylös Bottom