Vois johtua kilpparin häiriöistä. Tämä tuli mulla nyt mieleen, ku alkanu taas palella. Aamulla ku herää on järkyttävän kylmä ja pakko keittää heti teetä, että lämpenee. Loppupäivä menee ihan normilämmöissä yleensä. Ja huomaan, että jos on esim. puoli päivää ollu vähällä energialla niin pakko vetää hupparia kaksin käsin päälle. Toinen syy vois olla toki hienoinen raudan puute. "Massakaudella" oon koko ajan, että ei ainakaan tässä tilanteessa liian vähällä energialla mennä (toisin ku menneisyydessä ku oli sairaan laiha ja ei voi uskoakkaan kuinka _jäässä_ kirjaimellisesti oli... Oli pakko hyppiä haaraperushyppyjä, että pysy lämpöisenä... :( ) Mutta kilpirauhasta epäilen nyt itse ku en syö hiilareita niin paljo (vaikuttaakohan kilpirauhasen kierroksiin?) ja aika paljon stressiä, liikuntaa ja epäsäännöllistä syömistä, niin keho ei tykkää. :/ (Rasvakerroksen puutettakaan ei voi olla ku sitä on nyt ainaki 4 kiloa saatu lisää. :D ) Kelp-tabletteja oon syöny jo monta vuotta ku en suolaa juuri käytä, ja parapähkinöistä otan seleeni-annostuksen, että saa kilpparin kannalta ravinteita. Toisaalta liika jodikaan ei oo hyväksi, hmm. Itse koitan ratkaista lämpöongelmani, että koitan syödä _säännöllisesti_ ja _nukkua_ tarpeeksi niin kehon ei tartte pihistellä lämmöntuotannossa.