Jatkuva lihaskipu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja uzer
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Aattelin kysästä, etä kun minulla revähti rinttalihas noin kolme viikkoa sitten ja sen jälkeen ole tullut niin hyvin treenattu nyt viikon tauko päällä.
Oikea rintalihas revähti kun lämmittelin omalla painolla miksi sitä nyt sanotaan :D kummiskin se missä on kaksi putkea vierekkäin ja voi itseään nostaa ylös alas niin liikaa venytystä tuli ja kipeytyi.
Kipua ei hoksaa kun tekee normipenkkiä mutta melkein heti kun kyseistä liikettä missä kipeytyi. jos muuta rinnalle liikkeitä tekee hoksaa illalla kun oikea rinta huomattavasti kipeämpi.
nyt ku on noin viikko taas menny tekemättä juuri mitään niin kannataako lähteä tekemään rinnalle kohdistuvia liikkeitä jos on vielä vähän kipeä tai arka kun jo kolmatta viikkoa ollut tämä vaiva. olen voltarenilla voidellut lihasta jos jotain auttaisi paranemisessa.

Aattelin kysästä, etä kun minulla revähti rinttalihas noin kolme viikkoa sitten ja sen jälkeen ole tullut niin hyvin treenattu nyt viikon tauko päällä.
Oikea rintalihas revähti kun lämmittelin omalla painolla miksi sitä nyt sanotaan :D kummiskin se missä on kaksi putkea vierekkäin ja voi itseään nostaa ylös alas niin liikaa venytystä tuli ja kipeytyi.
Kipua ei hoksaa kun tekee normipenkkiä mutta melkein heti kun kyseistä liikettä missä kipeytyi. jos muuta rinnalle liikkeitä tekee hoksaa illalla kun oikea rinta huomattavasti kipeämpi.
nyt ku on noin viikko taas menny tekemättä juuri mitään niin kannataako lähteä tekemään rinnalle kohdistuvia liikkeitä jos on vielä vähän kipeä tai arka kun jo kolmatta viikkoa ollut tämä vaiva. olen voltarenilla voidellut lihasta jos jotain auttaisi paranemisessa.

Jos ei näy mustelmaa niin varmaan pienimuotoinen revähdys. Tosin kolmessa viikossa ilman rasitusta pitäisi olla jo melko parantunut. Itse tein niin että jätin vamman aiheuttaneen liikkeen kokonaan pois parantumisen ajaksi, ja tein todella kevyesti tunnustellen sellaisilla painoilla joilla ei vielä sattunut. Tästä sitten pikku hiljaa painoja treeni treeniltä lisää.

Itse laittaisin vielä Burana kuurin päälle ja koittaisin hieroa tennispallolla auki treenin jälkeen jos kipeytyy kohtuullisella tavalla. Silloin kun rintalihas on revähtänyt niin et saa tankoakaan penkistä ilman kipua. Älä tee tuota punnerrusta jossa se hajosi, voit korvata sen muilla paremmilla liikkeillä.

Back
Ylös Bottom