Jarkko Latomäki sai ottelukutsun Englantiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Alec
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
39
Etelä-Saimaa torstaina 19.10.2006 sanoi:
Shootfighting Lappeenrannan Jarkko Latomäki on saanut kutsun ottelemaan Cage Warrior Showdown 2-turnaukseen Englantiin.
19.marraskuuta järjestettävässä tapahtumassa on kahdeksan ottelijaa ympäri maailmaa. Ensimmäisellä kierroksella Latomäki saa heti vastaansa norjalaisen Thomas Hyttenin.Pari vuotta sitten norjalainen oli keskinäisessä ottelussa parempi.
Latomäki on Euroopassa rankattu 8.sijalle ja Hytten 9.sijalla 70-kiloisissa.
Turnauksen voittaja pääsee titteliotteluun hallitsevaa mestaria Alexandre Izidroa vastaan vuonna 2007.
..

On kyl hienoa et Suomesta rupee jengiä pääseen kiitettävästi ulkomaille matsaamaan. Uskon et Jarkko vois hyvinkin viedä ton turnauksen. Paska juttu vaan et Jarkol on heti ekas matsis vastas Hytten. Taitaa vaan käydä niin et noi jätkät pitää semmoset turpakäräjät, et molemmat on jatkomatseissa ihan hajalla.

Ihme homma...miten Latomäki on noussut noin korkealle rankingissa??Kai nuo heitetään nopalla..sijoitukset!!Veikkaan et saa aika kovaa kyytiä Hytteniltä..mut kai sitä saa yrittää..

Mitä sä nyt sekoilet? Ei se Hytten kyllä mikään uskomaton ottelija ole (enää?), miehellä rupee ikä painamaan päälle! Eikä kaveri ole "kun" sinivyö BJJssä, että kyllä Jarkko on ihan samaa tasoa mun mielestä jossei parempikin matossa. Ja pystyssä vie varmasti!
Ja onhan Jarkolla aika nätti recordikin, joten ei se ranking ny ihan hatusta ole vedetty! Jarkko by TKO R1 2:34!

Tsemppiä Jarkolle! :rock:

Mitä sä nyt sekoilet?
Tsemppiä Jarkolle juu, mutta harvoin nuo täysipäiväisesti treenaavat ja jatkuvasti ottelevat vapariukot äkillisesti rupsahtavat kolmenkympin mentyä rikki, ja vaparikehässä BJJ-vyöt eivät kerro juuri mitään, ainakaan jos puhutaan esimerkiksi yhden asteen heitosta suuntaan tai toiseen.. Peukut on pystyssä Jarkon puolesta mutta Hytten on kaikkea muuta kuin läpihuutovastustaja.

Tsemppiä Jarkolle juu, mutta harvoin nuo täysipäiväisesti treenaavat ja jatkuvasti ottelevat vapariukot äkillisesti rupsahtavat kolmenkympin mentyä rikki, ja vaparikehässä BJJ-vyöt eivät kerro juuri mitään, ainakaan jos puhutaan esimerkiksi yhden asteen heitosta suuntaan tai toiseen.. Peukut on pystyssä Jarkon puolesta mutta Hytten on kaikkea muuta kuin läpihuutovastustaja.

Hehe, no en mä nyt todellakaan meinannu että Hytten on pelle! Mutta kyllä mä uskon Jarkkoon, ehkä nyt vähän liiottelin! Mutta kyllä Jarkko Hyttenin nyt ainakin iskee kanveesiin! Ja tosta vyöstä, ni meinasin nyt vaan että ei se todellakaan ole mikään kauhee mattohai joka jujittais Jarkon alle minuutin!

Ihme homma...miten Latomäki on noussut noin korkealle rankingissa??Kai nuo heitetään nopalla..sijoitukset!!Veikkaan et saa aika kovaa kyytiä Hytteniltä..mut kai sitä saa yrittää..

voi jumalauta mikä nettisoturi!ota asiosta selvää...:wall:
että voi vituttaa....

Kysyisin tosta rankingista etta miten se maaritellaan? Valmentajani ottelee vain rahasta, ja mita enemman saat rahaa sita parempi todennakoisesti olet?

Kysyisin tosta rankingista etta miten se maaritellaan? Valmentajani ottelee vain rahasta, ja mita enemman saat rahaa sita parempi todennakoisesti olet?

Riippuu kuka sua valmentaa? Fedor?

Ei riipu ranking rahasta, ei näillä leveysasteilla.
Ranking sijoitus riippuu matseista, hävitöt, voitot, tasurit.

En halua mainostaa kenenkaan nimea taalla, mut on voittanu king of the cagen ja menossa ufc:hen.Oma nakemykseni on etta ammattilaisia kiinnostaa vain raha ja monet maailman huiput saa bonuksia ku voittaa ottelun viihdyttavammalla tavalla, esim. lyomalla tai potkulla eika "tylsalla" bjj:la

P.S olen vain amatoori,tuskinpa Fedor valmentaisi minua:)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En halua mainostaa kenenkaan nimea taalla, mut on voittanu king of the cagen ja menossa ufc:hen.

Okei.

Kerro ihmeessä lisää.

Haluaisin uskoa, mutta kerro edes jotain, ei kuka vaan suomalainen kerro että valmentaja on menossa ufc:hen. Onnea matkaan kuitenkin.

En halua mainostaa kenenkaan nimea taalla, mut on voittanu king of the cagen ja menossa ufc:hen.Oma nakemykseni on etta ammattilaisia kiinnostaa vain raha ja monet maailman huiput saa bonuksia ku voittaa ottelun viihdyttavammalla tavalla, esim. lyomalla tai potkulla eika "tylsalla" bjj:la

P.S olen vain amatoori,tuskinpa Fedor valmentaisi minua:)

Paskaa... :rolleyes:

Tuskinpa kaveri kirjottelis ilman ä ja ö merkkiä...jos ei olis ulkomailla!!Taitaapi vaa olla kateellisia ihmisiä kun ei pysty lähtee treenailee ulkomaille..sen verran totean että Latomäki sai aika kovaa kyytiä Amir Shankhalovilta et kyl pitäs nuo kaverit voittaa jos meinaa pärjätä euroopan huipulla..

Vai et paskaa Mister bueno,no ehkapa nama nimet valaisevat enemman,Gaz Roriston,Paule Marchant helvetin hyva valmentaja,Alex Ried,Ole Laursen pystyottelija,Chute Box ja Fairtex.Mitas sanot Mister Bueno?

MMALAPPEENRANTA sanoi:
19.11.2006 23:07, Tiia :

JUURI TULI TAAS TIETO SUORAAN ENGLANNISTA
FINAALIIN MENTIIN!!! JARKKO KURISTI 1 ERÄSSÄ AJASSA 3.21 ENGLANTILAIS VASTUSTAJAN!!
NYT ON NIIN KOVA JÄNNITYS ETTÄ HUH HUH...ELI TAAS ODOTAMME TUNNIN...

:rock: :rock: :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom