Ei kukaan sano näin täällä, mutta sinä joko et ymmärrä lukemaasi tai haluat tahallaan vääristellä sitä. Jos et kykene tekemään urheilusuoritusta lajissa ilman roinaa, niin harrastelijalle roinaamisen aloittaminen tämän vuoksi on aivan järjetöntä.
Jos puhutaan vaikka nyt sitten vahvamieslajeista, niin silloinhan sitä tuolla periaatteella ei voi edes tehdä natuna tai jää ne 300 kg toistovedot tekemättä mitä jossain kisoissa on.
Se oli esimerkki se automyyjän työ. Muotoilin sen vain niin, että ymmärtäisit kuinka järjettömänä suurin osa ihmisistä pitää tuota, että vaatii roinaa että pystyy ylipäätään harrastamaan haluamaansa lajia. Tässä tapauksessa kyse ei oikeastaan edes ole siitä, etteikö pystyisi vaan siitä, että on valinnut lajin johon ei ole ominaisuuksia, mutta haluaa ne väkisin luoda. Aika loputon suo kun lajissa pitäisi ihan Suomessakin pystyä vetelemään 300 kg mave toistoja. Varsinkin jos ei ole voimantuottoa luoja suonut. Lähinnä omaksi iloksi harrastaminen tarkottaisi sitä, että jos et kykene vetämään 300 mavea niin silloin vetelet sillä 200:lla etkä aloita roinaamista niin heppoisin syin.
Toki olen itse tuon kannalla, että testovajeen hoito on suomessa aivan naurettavaa ja siitä kärsii liian moni. Jokaisen yli 40v pitäisi ne mitata ja saada hoito jos sitä tarvii.
Sinänsä hauska, että et ole kuuritellut nuorempana kuten minä, mutta silti samassa veneessä testojen kanssa ollaan kun neljänkymppiä lähenee.