Japski mainos Coleman vs Wandy

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AG+
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ajatelkaapa tuollaisia mainoksia meikäläisillä mainoskanavilla( mtv3 tai nelonen ) tai oikeastaan millä tahansa eurooppalaisella kanavalla...ei tarvii unta nähdä vaikka mikä Fedor-klooni tänne syntyis.

Japanille täytyy kyllä syvään kumartaa, että siinä maassa kamppailijoilla on vielä oikeasti arvostusta :worship:

Ajatelkaapa tuollaisia mainoksia meikäläisillä mainoskanavilla( mtv3 tai nelonen ) tai oikeastaan millä tahansa eurooppalaisella kanavalla.

Pilailetsä? Oletko ikinä käynyt Keski-, tai Etelä-Euroopassa? Ja katsonut siellä töllöä? Jumalauta sieltä tulee paskaa ohjelmaa ja vielä hirveämpiä mainoksia. Toi shaverimainos oli mun mielestä vielä aika kesy Japanilaiseksi mainokseksi, mutta älä aliarvioi noita Eurooppalaisia..Me jähmeet skandinaavit tehdään kaikki tosi hillitysti.

Hieno mainos kyllä, vaikka aika vanha vissiin? Hyvä sen takia että juju piilee siinä keitä miehet on ja varsinkin siinä että tietää mitä he tekevät (toisilleen)..Mua ainakin hirvittää katsoa noi kaks sheivaamassa toisiaan!

Rovasti sanoi:
Ajatelkaapa tuollaisia mainoksia meikäläisillä mainoskanavilla( mtv3 tai nelonen ) tai oikeastaan millä tahansa eurooppalaisella kanavalla.

Pilailetsä? Oletko ikinä käynyt Keski-, tai Etelä-Euroopassa? Ja katsonut siellä töllöä? Jumalauta sieltä tulee paskaa ohjelmaa ja vielä hirveämpiä mainoksia. Toi shaverimainos oli mun mielestä vielä aika kesy Japanilaiseksi mainokseksi, mutta älä aliarvioi noita Eurooppalaisia..Me jähmeet skandinaavit tehdään kaikki tosi hillitysti.

Hieno mainos kyllä, vaikka aika vanha vissiin? Hyvä sen takia että juju piilee siinä keitä miehet on ja varsinkin siinä että tietää mitä he tekevät (toisilleen)..Mua ainakin hirvittää katsoa noi kaks sheivaamassa toisiaan!

Tais mennä sulla vähän ohi mun viestin pointti. Tai sitten kirjoitin epäselvästi.

Tarkoitus oli sanoa, että on hieno katsoa mainoksia joissa esiintyy kamppailijoita. Sellainen ei ole tavallista eurooppalaisilla kanavilla. Euroopassa niin vapaaottelu kuin muutkin kamppailulajit( poislukien ammattinyrkkeilyn raskaan sarjan tittelimatsit )on marginaalisessa asemassa.

Joo, got it. Se on kyllä totta. Jännää että tehdään tuollaisia mainoksia ja että ihmiset todella tietää keitä miehet ovat.

Aivan loistavia nuo japsimainokset. Niitä ei varmaan ole edes tarkoituksella tehty hauskoiksi, mutta jumalauta että saa nauraa kun näkee jonkun Colemaninkin istumassa jonkun banaanin päällä :lol2: Miksi tollaisia ei nähdä euroopassa, niin johtuu siitä että täällä kamppailijoilla ei ole samanlaista tunnettavuutta kuin Japanissa, missä vaparia katotaan enemmän kuin täällä lätkää.

hahah, saipa repeillä :D lääppivät toisiaan vaan, ei oo tosikkoja ainakaa.
Toi Crocop oli kans meleko kova, hymy vaa naamalla ku tuli iskua poskeen ja valu niin lepposasti vaa ku oli hyvät särmäs parta.. hohoh

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom