James Blunt - anteeksi...

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
42
Tuo wisemen on soinut nyt ratiossa niin taajaan, että on tullut jopa sen sanoja kuunneltua, vaikka itse laulaminen rikkoo nuottikorvani. Vaikka englannin kielen taitoni ovat rajalliset, luulen kuitenkin ymmärtävän biisissä olevia sanoitusia hyvin pitkälle, en vain niiden meritystä.

Kysynkin; onko joku koonnut palapelin ja hiffannut, mistä tuossa laulussa on pohjimmiltaan kyse. Jotenkin, jos ensimmäistä säkeistöä saa hieman järkeiltyä niin toinen sekoittaa viimeistään pakan uusiksi...

Visioita ja näkökulmia aamun tylsyyteen!

-kiitos ja anteeksi!

Ps. huomaa, että lom alkoi juuri kun on aikaa tällaisia pohdiskella...:rock:

Ei hitto, itseäkin ahdistaa tuo Bluntin määkiminen aivan älyttömästi. Sen verran biisiä on kuitenkin tullut pakkokuunneltua, että olen itsekin miettinyt noita sinänsä melko sekavan kuuloisia lyriikoita.

Täältä voi käydä katselemassa ihmisten omia mielipiteitä siitä, mistä biisissä on kyse. Ehdotukset vaihtelevat uskonnollisista tulkinnoista aina pottuiluun entisille armeijakavereille (on tämä netti ihmeellinen apuväline turhan tiedon etsinnässä: pari sekuntia ja sain tietää että James palveli kapteenina NATO-joukoissa Kosovossa). Onpa joku jopa ehdottanut että biisissä käsitellään raiskausta. Ja voihan toki myös olla, että biisillä ei ole mitään punaista lankaa.

Sinänsä hienoa, että joku biisi nykyradiossa saa miettimään ja pohtimaan asioita. Nyt kun vielä tulisi tällainen erilaisia tulkintoja mahdollistava biisi, jonka laulaja rasittaisi korvia vähemmän kuin herra Blunt...

Onneksi M.A nummisen biisejä ei tarvitse avata sen kummemmin. Selviää vähemmällä kuuntelulla. Laulu on tosin samaa tasoa, kuten monella suositulla artistilla nykyään. Tuntuu kai järkeenkäyvältä, että olen vitun kateellinen kun ärsyttää tuollaiset kaverit, jotka ovat ansainneet paljon hyvää itselleen tuollaisilla laulunlahjoilla. Muut lahjat ovat kai sen verran kovia, että paskemmat puolet jää toissijaisiksi. Tätä vaan ei viitsi itselleen myöntää. Katkeran miehen puhetta.

Tästä varmaan johtuukin, etten fanita blunttia, nummista, jiikarjalaista yms. "taiteilijoita", joita kutsutaan laulajiksi ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom