mulla on ollut tässä puolen vuoden sisään ensin penikka, sitten polvi ja nyt lonkka paskana. Juoksemisesta ne on tullu kaikki, Nytkin lonkassa aina kipua kun nousee ylös jos on istunut pidemmän aikaa. Samoin jo pari juoksuaskelta sattuu. Kannattaako mun juosta ollenkaan? Tuntuu että heti, kun kipu häviää, ja lähden juoksemaan, joko sama tai vamma uusii tai ilmestyy jotain uutta parin viikon päästä. Kivuttomina jaksoina juoksin 5-20km lenkkejä n. 3krt viikkoon.
olishan se sääli jättää juoksu, kun se on oikeasti nautinnollista kunhan ei satu, ja se on melkeenpä mun ainoa keino saada kalorit miinukselle. Miten kauan mun nyt suunnilleen pitäis parannella itseäni kun kipua ilmestyy? auttaisiko jokin muu tähän?(lämmittely, kengät, pehmeä maasto, lääkkeet...) voiko kävely, tai mikä muu tahansa kivuton treeni, pahentaa vammoja?esim. kyykkääminen ei satu yhtään.
olishan se sääli jättää juoksu, kun se on oikeasti nautinnollista kunhan ei satu, ja se on melkeenpä mun ainoa keino saada kalorit miinukselle. Miten kauan mun nyt suunnilleen pitäis parannella itseäni kun kipua ilmestyy? auttaisiko jokin muu tähän?(lämmittely, kengät, pehmeä maasto, lääkkeet...) voiko kävely, tai mikä muu tahansa kivuton treeni, pahentaa vammoja?esim. kyykkääminen ei satu yhtään.