Eli mulla olis semmoinen pieni ongelma jaloissa, tai tarkemmin jalkapohjissa. Tiedossa ei ole vieläkään, että mikä se on, koska minulla on myös lättäjalat ja tämä menee sen piikkiin aina, kun fysiologilla olen käynyt. Ja se mistä tiedän jaloissani olevan toinenkin vika on se, että isälläni ei ole lättäjalkoja, mutta samat säryt, eikä kaikki minun oireeni kuulu lättäjalkojen oireisiin. Lisäksi minulla on ollut jos jonkinmoisia tukipohjallisia ja tukikenkiä, jotka ainoastaan pahentavat kipuja.
Ja nyt kerron mitä vikaa jaloissani siis tarkalleen ottaen on. Eli kun seison paikallani tai kävelen jonkin aikaa jalkapohjiin tulee aivan h*lvetinmoinen särky, joka vain pahenee mitä kauemmin seisoo jalkojen päällä. Toisena on että kävellessäni, jalat ovat ulospäin kääntyneet. Kolmantena on vielä, että jos asettelen jalat osoittamaan eteen, polvet ovat sisällepäin kääntyneinä.
Ja tuo särky on se kaikkein pahin. Tietääkö joku mikä tämä on? Tai onko jollain tuota samaa särkyä?
Ja nyt kerron mitä vikaa jaloissani siis tarkalleen ottaen on. Eli kun seison paikallani tai kävelen jonkin aikaa jalkapohjiin tulee aivan h*lvetinmoinen särky, joka vain pahenee mitä kauemmin seisoo jalkojen päällä. Toisena on että kävellessäni, jalat ovat ulospäin kääntyneet. Kolmantena on vielä, että jos asettelen jalat osoittamaan eteen, polvet ovat sisällepäin kääntyneinä.
Ja tuo särky on se kaikkein pahin. Tietääkö joku mikä tämä on? Tai onko jollain tuota samaa särkyä?