Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Enhän minä väittänyt, että Rodriguez on huono pelaaja. Liigatason näyttöjen perusteella hinnassa on ehkä 40-50 miljoonaa ilmaa. Ilmeisen lahjakas mies on, mutta jos verrataan vaikkapa Kroosiin, joka lähti murto-osan hintaan, ei Rodriguez ole millään tavoin parempi kuin Kroos, itse asiassa huonompi, sikäli kun katsotaan viime vuosien suorituksia, ei pelkästään viittä mm-ottelua. Uskaltaisin lyödä vetoa, että Kroos pelaa roolissaan paremmin tulevana kautena kuin Rodriguez.Tarkasti oot jalkapalloa seurannut jos James on yksien kisojen tähti. Kuitenkin valittiin Ligue 1'sen tähdistöön ja eniten maalisyöttöjä, 9 maalia ei huonosti ole kun ei ollut maalintekijän roolissa. Portossa kuitenkin teki maaleja ihan hyvin, vaikkei sielläkään maalintekijän roolissa ollut.
Muistaakseni Kroosin soppari olisi loppunut tulevan kauden jälkeen, joten kaipa Bayern halusi saada edes jotakin miehestä.Enhän minä väittänyt, että Rodriguez on huono pelaaja. Liigatason näyttöjen perusteella hinnassa on ehkä 40-50 miljoonaa ilmaa. Ilmeisen lahjakas mies on, mutta jos verrataan vaikkapa Kroosiin, joka lähti murto-osan hintaan, ei Rodriguez ole millään tavoin parempi kuin Kroos, itse asiassa huonompi, sikäli kun katsotaan viime vuosien suorituksia, ei pelkästään viittä mm-ottelua. Uskaltaisin lyödä vetoa, että Kroos pelaa roolissaan paremmin tulevana kautena kuin Rodriguez.
Mikäli Rodriguez olisi lähtenyt vaikkapa Saksan maalta, ei miehestä olisi millään maksettu yli 40 miljoonaa. Tätä se on, kun sheikkien öljytaksat lisätään pelaajan hintaan.
PSG:kin ilmeisesti asian ymmärsi. Tuskin seura muutoin olisi korvaamatonta kultakimpaletta muualle lahjoittanut.
Kyllä nyt Casillasta harmittaa kun olisi halunnut Arsenaliin, mutta eikö sitten saanut sovittua asiaa Realin kanssa, vai eikö Wenger kelpuuttanut. Vielä tarvitaan keskikentän pohjalle pelaaja niin sitten on hyvät mahdollisuudet taistella mestaruudesta. On ne mahdollisuudet vieläkin, mutta puolustuksen ja keskikentän välistä puuttu pallotaitava pelaaja. Flamini on ihan hyvä tekemään katkoja, mutta siltä tulee niitä turhia hasardi taklauksia, eikä se pallollinen pelaaminen ole riittävällä tasolla vakituiseksi avauksen pelaajaksi.Siirtouutisia jos jäänyt porukalta huomaamatta, itellä oli mennyt monta näistä tässä kesän tiimellyksessä ohi.
Keylor Navas päässyt henkilökohtaisista sopimusehdoistaan sopuun Real Madridin kanssa, AS kertoo. Viisi vuotta.
Patrice Evra Juveen. ManU saa Evrasta 1,2 miljoonan euron siirtokorvauksen ja 300000 lisää jos ja kun Juve selviää ensi kauden Mestarien liigaan.
Mathieu Valbuena Moskovan Dynamoon.
Didier Drogba palaa Chelseaan.
Ashley Cole AS Romaan.
Bojan Krkic Stoke Cityyn.
Kesäkuulta siirto mikä oli itellä mennyt täysin ohi:
Cesc Fabregas Chelseaan.
Mitä mieltä porukka on noista siirroista?
Huhujahan on ollut myös MM kisoissa vakuuttavasti esiintyneiden Blindin ja Hummelsin siirroista ManUun.
Ps. Kylläpä lähti Evra halvalla :(