Jalkapalloilijalle palautusjuoma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja o|tsu
  • Aloitettu Aloitettu
Eli pelaan jalkapalloa noin 5 kertaa viikossa, joista yksi on puntti- ja loput pallotreenejä. Etsiskelen itselleni sopivaa palautusjuomaa. Minkälainen pitäisi olla koostumukseltaan ja kannattaako ostaa valmiita sekotuksia vai mixata ite. En siis hae massaa, vaan haluan nopeuttaa lihasten palautumista. Mitä suosittelette?

Joo ja tiedän että on jo monia palkkareihin liittyviä aiheita, mutta kun yritin kysellä aikasemmissa threadeissa niin ei tullu vastauksia, niin teinpä ny sit uuden:)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ostat vaikka pussin maltoa ja pussin heraa. 1dl heraa ja 1dl maltoa sheikkeriin ja siittä sitte sekotteleen.

Itse palloa vuosikausia potkineena suosittelen Jekun ehdottamaa tapaa. Itse voi päättää sekoitus suhteen ja laittaako esim. kreaa sekaan.

Itse palloa vuosikausia potkineena suosittelen Jekun ehdottamaa tapaa. Itse voi päättää sekoitus suhteen ja laittaako esim. kreaa sekaan.

Niin mites noi kreatiini, glutamiini yms jota noihin palautusjuomiin tunnutaan laittavan proteiinien ja hiilarien lisäks. Onkos niistä paljonkin hyötyä?

No jos fudis on se ykköslaji ja treenaat vaan kerran viikossa salilla ni en näe että kreatiinista sulle niin paljon hyötyä olisi. Tottakai se voi antaa vähän voimaa ja räjähtävyyttä, mutta voi myös lisätä nestettä kehoon joka taasen nostaa painoa. Glutamiinia voit kokeilla jos haluat, mutta tärkeämpänä pidän palautumisen kannalta hyvää lihashuoltoa.

Itte oon sitä mieltä että tuo hera+malto+krea pyhä kolminaisuus on yleispätevä kaikille. Tosin se krea on kyllä aika turha jos noin harvakseltaan treenaa. Henk.koht. pidän tuota glutamiinia semiturhana rahatpoishifi-ravinteena.

Nyt on taas kyllä aivan pakko leikkiä Foorumipoliisia: Nykyään on muuten usein "Palautusjuoma lajin x harrastajalle" -threadeja. En tajua miks ihmiset ei jaksa sen vertaa että käyttää hakua ja lukee asioita joista haluavat tietää kun ne on jo miljoonassa vastaavassa "Palautusjuoma sulkapallon pelaajalle" tms. threadissa kerrottu + sitten vielä palkkareista on yleispuintiketjuja. Järjen käyttö on sallittua. Mutta ei, kaikki pitää aina tulla jonkun sanomana ilman että itse näkee asian eteen kolme sekuntia vaivaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom